Tidlig ultralyd

Puddingen41

Andre møte med forumet
Hei :) Vi ønsker tidlig ultralyd og ser at vi kan bestille det fra uke 6. Jeg er 4+6 uker nå i følge "kalkulatoren" og vet hvilken dag jeg hadde eggløsning. Har hatt utrolig varierende sykluser så jeg får opp feil info dersom jeg bruker siste mensdato. Kan jeg regner ut i fra befrukningsdagen selv med varierende syklus? Litt dumt å bestille time til tidlig ultralyd for tidlig men jeg ønsker ikke å vente mer enn nødvendig :anyone

Var i starten av uke 7 sist og med et bra ultralydappatat fikk vi se overraskende mye
Ift beregningene er jeg litt usikker da jeg alltid har hatt regelmessige sykluser, men sikkert noen som vet:)

De fleste skal klare å se litt i ca uke 6.
Jeg hadde 6+4 sist og fikk sett masse.
Denne gangen er jeg ikke sikker på når første blir, enten 6+? Eller 7+?, har ikke noe å si for min del.

Av erfaring ville jeg ventet til uke 7 eller 8 :)
Var på ul i uke 6 og hun så kun en tom fostersekk. Var ikke så veldig trivelig den uka etterpå, men på ul i uke 7 var alt som normalt :)

Jeg har bestilt tidlig ultralyd 7+4, var ca rundt det sist svangerskap også :-) og da så vi en liten "reke" med bankende hjerte og alt så kjempefint ut:-)

Back
Topp