Tidlig ultralyd

icsijourney

Andre møte med forumet
Når var du på tidlig ultralyd, og fikk se et hjerte som slår? [emoji4]
Har bestilt tidlig ultralyd og er da 6+3, og håper virkelig på å kunne se noe! [emoji177]

Da får du nok se ett hjerte som slår ja[emoji4]

Jeg var i dag faktisk :D 7+1 og en liten bamsemums med hjerte som synlig slo. Fikk også høre hjertelyden :Heartpink

Jeg var første gang da jeg var 6+4 utifra menstermin, men viste seg at jeg heller var 7+3 utifra størrelsen på fosteret [emoji5][emoji173]️

Du vil nok se en liten trille med hjertet som slår [emoji2]
Jeg tok utvendig UL [emoji5]

Jeg var første gang i uke 5+3, men da kunne man bare se en tom fostersekk. Så derfor var jeg veldig spent i går, men da fikk jeg se et foster og et hjerte som slo (8+4)[emoji7]

Jeg var 6+5 å så hjerte[emoji5]

Skal på TUL når jeg er 10+0. Gleder meg, samtidig som det er litt skummelt! Håper at alt står bra til.

Jeg var på tul i uke 6+0, så et bankende hjerte[emoji4]

vi var i går, var egentlig 8+1 etter egen beregning men gynekologen målte til 7+3, men når hun fikk dato for eggløsning så sa hun at i forhold til det hjulet dems så var det sånn 8 da... ble super stressa, MEN jeg testa jo "sent" egentlig på alt så det kan hende at egget var tregt med å "starte opp", skal på tidlig UL på sykehuset om 13 dager.
Men vi fikk se hjertet som slo, og sambo har aldri før vært med på UL og sett hjerte som slår så det var så fint <3 nå må jeg bare "overleve" to uker til, og ettersom jeg har forstått så er det "mange" som har blitt satt litt tilbake på tidlig UL uten at det er noe galt :)

Jeg har bestil tul 19 juni og er da rundt 11 uker, spent på å få mer nøyaktig termin (har hatt veldig uregelmessig) og ikkje minst om alt står bra til med den lille.. er mitt femte svangerskap, men føreløpig er alt annerledes enn det har vært med noen av de andre, i tillegg har eg vært mer bekymra i det siste.
Har aldri vært på tul før, så ser veldig frem til det!

Forrige gang hadde jeg ganske mange ultralyder utenom ordinær. 2 tidlige (uke 9 og uke 12 hvis jeg husker rett). Så hadde jeg en UL uken før ordinær fordi svigermor var på besøk og vi ville se med henne. Og så hadde jeg en 3D UL når jeg nærmet meg uke 30. Håper jeg klarer å være litt mer chill denne gangen. Sambo vil vente til uke 12, mens jeg vil ha i uke 10. Vi får se hvor vi ender opp.

Back
Topp