Tidlig ultralyd?

Gladpappa88

Første møte med forumet
Hei alle sammen! Har lyst til å ta med kjæresten på tidlig ultralyd. Vi er snart i uke 8 nå. Er det noen som har tips til et bra sted? Bor i Oslo.
Og hvor mye betalte dere?

Jeg betalte ingenting, fordi jeg gjorde det hos gynekologen min (da koster det rundt 350 kr, men jeg har frikort nå). Uansett er 350 kr mye mindre enn de 1500 kr man betaler om man drar til et privat ultralyd-sted og man får like bra ultralyd :)

Jeg hadde tidlig ultralyd hos min gyn i uke 7 og skal tilbake i uke 12/13 for organrettet, gratis da også! (Dvs egentlig 350 kr uten frikort)

Ellers har jeg hørt at jordmødrene i Pilestredet (husker ikke akkurat hva de heter) både er flinke og relativt gode priser, så om jeg ikke hadde fått det hos gynekologen hadde jeg gått dit

Sist var jeg hos Oslo jordmor og ultralydklinikk på Majorstuen og skal dit denne gangen også. https://www.jordmorklinikken.no/

Et fantastisk sted, med utrolig dyktige og omsorgsfulle jordmødre. De har veldig gode ultralydapparater som tar fantastiske bilder, og de har utdanning innenfor ultralyd og fosterdiagnostikk. Vi var der i uke 12 og fikk en 40 min lang time der vi fikk se, spørre og kose oss med lille på skjermen. Helt utrolig bra! Anbefales! :)

Sist var jeg hos Oslo jordmor og ultralydklinikk på Majorstuen og skal dit denne gangen også. https://www.jordmorklinikken.no/

Et fantastisk sted, med utrolig dyktige og omsorgsfulle jordmødre. De har veldig gode ultralydapparater som tar fantastiske bilder, og de har utdanning innenfor ultralyd og fosterdiagnostikk. Vi var der i uke 12 og fikk en 40 min lang time der vi fikk se, spørre og kose oss med lille på skjermen. Helt utrolig bra! Anbefales! :)
Holder også en knapp på disse [emoji3][emoji106]
Var der 3 ganger forrige svangerskap og har allerede vært der 2 ganger denne gangen![emoji4]

Sist svangerskap gikk vi til Oslogynekologene på Majorstua, Oskar Åkesson og (Øystein?)Magnus. Sykt fornøyd, de er kjempeflinke!

Han på Jessheim skal vær superflink. Skal dit på 12 ukers. Ellers er Carsten Trolle på Majorstuaklinikken utrolig koselig og fin type. Styr unna oslo city legesenter.

Back
Topp