Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på tul 7+3, da ser vi hjertet dunke viss alt går bra...Hei.
Er det noen som har vært på tidlig ultralyd? Jeg tenker å dra om et par uker før vi forteller familien, da er jeg 5+4. Er det noe man kan se da? Ser om det er i eller utenfor livmor hvertfall?
Hei.
Er det noen som har vært på tidlig ultralyd? Jeg tenker å dra om et par uker før vi forteller familien, da er jeg 5+4. Er det noe man kan se da? Ser om det er i eller utenfor livmor hvertfall?
Det er visstnok ikke noe "poeng" å ta UL før uke 6 eller 7 eller noe, husker ikke riktig nøyaktig hvilken uke, men det opplyser de om når du ringer for å bestille timeda jeg ringte sist var det dagen etter jeg fikk positiv test, og damen forklarte (hyggelig) at før den uken (lurer på om det er 7.uke, altså fra 6+0) så kan man ikke se noe
vi dro så tidlig som mulig sist, fikk sett en peanøtt med et hjerte som blinket og at det lå på riktig sted og at det bare var én
![]()
Er vell etter uke 6 de kan se noe. Men ville nok ha ventet til uke 7. Jeg ringer legen når jeg er 6+5. Håper jeg får fort time hos hun, og at hun henviser til tul[emoji16]
Okay![]()
Volvat og jordmorklinikken har fra uke 6så da er jeg innenfor. Men skal ta kontakt og høre
![]()
Ikke sant! Vil bare vite at den er der den skal jeg![]()
Det var volvat vi var på første gang, på så tidlig som mulig, de er kjempeflinke <3
Veldig greit å vite at den er der den skal, og at det er liv<3
Så brada satser vi på det [emoji4][emoji4] blir spennende [emoji4]
Det er så spennende med første UL!! Masse lykke til <3
Takk! [emoji4]
Fikk akkurat litt lyserosa utflod.. så håper det er en ul å se frem til [emoji58] liker det ikke!! Ikm på tirsdag, og lest at det kan være normalt men :/
Takk! [emoji4]
Fikk akkurat litt lyserosa utflod.. så håper det er en ul å se frem til [emoji58] liker det ikke!! Ikm på tirsdag, og lest at det kan være normalt men :/
Takk [emoji4]Krysser fingrene for deg[emoji173]️ når fikk du positiv test? Siden IKM er imorgen altså (samme her, nemlig...)![]()
Krysser fingrene for deg[emoji173]️ når fikk du positiv test? Siden IKM er imorgen altså (samme her, nemlig...)![]()
Testen er litt sterkere enn i går! Så håper ennånå er utfloden gul
(sorry tmi)
Når testet du positivt?
Jeg har ikke fått positiv (enda?), men sist gang fikk jeg ikke positiv før endel dager på overtid med mensen, så jeg gir det noen dager til før jeg avskriver denne runden som muligvi begynte å prøve igjen nå, og jeg har hatt så mange av de samme symptomene som jeg hadde sist, men mulig det bare er ønsketenkning
![]()
Og det er sjelden tmi med intim-detaljer her inne![]()
Vet jo aldrikan vel dukke opp noen dager etter ikm også, spørs når egget festet seg
![]()
Haha det er sant! Fikk den nederste testet nå, og den over i dag tidlig. Så noe må skje fortsatt! Jeg håper ennå [emoji4]![]()
Det er en god stigning på HCG da! Hurra og Heldigris <3 det er såå gøy med positive tester, jeg tror jeg tok femten sist bare fordi det var stas med to streker <3
Dine er det i hvert fall ingen tvil med!!!!