Tidlig ultralyd

M-November2017

Andre møte med forumet
Hei[emoji4] jeg vurderer å dra på tidlig ultralyd. Har hørt mye bra om Martin Lundring på Jessheim, men det er også det dyreste steder jeg har funnet.
Hvor har dere vært? Og har dere noen andre anbefalinger enn han? [emoji4] på Østlandet.
 
Jeg var på TUL på tirsdag (7+5) hos Martin Lundring og er kjempefornøyd! Jeg hadde fått han anbefalt av bekjente og anbefaler han gjerne videre :)

Han er veldig hyggelig, behagelig og ekstremt dyktig! Han er visst én av de desidert beste på ultralyd i Norge. Han forklarte nøye og vi fikk også se i 3D :)

Skal tilbake til han på organrettet TUL 13+0.
 
Jeg var hos Lundring på tul 12+3. Fant ut da at det var tvillinger, og det var selvfølgelig et sjokk, men Lundring gjorde det hele til en utrolig fin opplevelse. Som tvillinggravid har jeg krav på mye tettere oppfølging fra sykehuset, ul hver 4.uke, men hadde en ekstremt dårlig ul-opplevelse på sykehuset sist (har krav på dobbeltime, fikk 5 min), og føler at barnelegen ikke hadde tid til å undersøke babyene ordentlig. I tillegg fikk jeg ikke ny time før om nesten 6 uker, så jeg har nå bestilt ny time hos Lundring, for der får jeg god gjennomgang hos en jeg er trygg på at gjør det skikkelig! Verdt hver krone [emoji4]
 
Har du fått vært på/bestilt deg time til TUL? :)
 
Vurderer og TUL for å følge med litt tidligere, men jessheim er et stykke unna. Ikke alt for langt men noen som vet om noen gode i drammensområdet? :)
 
Back
Topp