Tidlig ultralyd

mrs.g

Glad i forumet
Er det noen som tenker å ta tul? Jeg har lyst til å bestille så jeg får når jeg er 6+4, fordi mannen skal reise bort etter det og blir borte i 10 dager, mye av tiden uten dekning (skal på fjellet). Derfor vil jeg først finne ut om hjertet slår og ting ser ok ut, før jeg forteller om graviditeten til foreldrene mine (de bor i nærheten). Tenker hvis noe skulle skje mens han er borte, så er jeg iallfall ikke alene.

Jeg bestiller hos privat gynekolog, koster 1300,-

Last edited:
Har hatt tul uke 5+4 og 7+2
Her er det ivf så vanlig med tidlig ul :)

Haha, ser jeg skrev at mannen skulle bli borte i 10 uker! Det hadde jeg aldri godtatt :-) Jeg mente selvfølgelig 10 dager! Haha! Men jeg syns det er mer enn nok når det er så mye som skjer for tiden og mye som kan gå galt i den perioden...

Vi tenker å bestille privat UL i ca uke 12 :) Ser ikke vits i å gjøre det noe særlig tidligere, men samtidig syntes vi det er så lenge å vente til OUL :)

Vi skal bestille tidlig ul ca uke 11. Sist fikk jeg henvisning til ul i uke 6, fordi jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei

Skal på TUL når jeg er 8+6. Jeg hadde en cyste på eggstokken for under 3 md siden, så vil gjerne se at alt er ok. Legen min var enig :) Er 5+4 nå og i mitt første svangerskap. Håper alt står bra til!

Skal ha ultralyd i uke 7, vanlig ved ivf. Men kommer til å ta en i uke 12 også vare for å se at alt er bra :) gjorde det på samme måten sist også.

Vi hadde i uke 12 sist, og tenker ikke å ta noe tidligere denne gangen. Må bare håpe og tro at alt står bra til inni der. Føles evigheter til uke 12, samtidig så går jo ukene så fort ellers, så håper de gjør det nå og :P Men nå har jeg akkurat funnet ut at jeg er gravid, så kjenner jeg tenker mye på det :P Men blir iallfall UL i uke 12, orker ikke vente til OUL ;)

Skal ta tul når vi er 11-12 uker på vei. Og vi gjør det i Spania, da vi skal dit på ferie i juli:) koster 60euro ✌️

skal ha i uke 7 (pga aih) fult mulig vi også utfører en mellom 12-14 kommer litt ann.. men det hadde vi sist... pga jeg måtte roe ned nervene mine... :P men blir nok litt færre ultralyd kontroller med den enn storebror da jeg har ingen plane rom å verken få svangerskapsdiabetes eller svangerskapsforgiftning denne gangen... :p

Jeg skal ha første svangerskapskontroll hos gynekologen min 21. juni (ca. uke 7), så regner med at det blir ultralyd da. :)

Har tul i uke 10:) det er litt over 2uker til. Var enten det eller å vente helt til uke 15 og da blir det så tett på oul..

Back
Topp