Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når fant du ut av det ved MA og hvor lenge sa den at det hadde Vært dødt?Lykke til på onsdag! Jeg skal også ha ul på onsdag er da 7+1! Har også hatt en MA så vet hvor nervepirrende det er...håper det går supert for oss begge på onsdag
Da klarte ikke jeg og vente lenger. Er livredd for at jeg skal ha en MA igjen. Har nå fått time til tul på onsdag. Gleder meg til det er overstått
Jeg fant det ut 8+3..fosteret hadde da vert dødt i en liten uke ca! Var på ultralyd før det når jeg var 7+0 og vi så da et bankende hjerte men vi reagerte litt da fosteret ble målt til ca halve størrelsen av det den burde være! Kom da tilbake 8+3 og fikk da bekreftet at det var stoppet opp... Det sies at sjangsen for at det skjer flere ganger på rad er liten, så vi får klamre oss til håpet!!Når fant du ut av det ved MA og hvor lenge sa den at det hadde Vært dødt?
Får håpe det går bra for begge to Hva er sjansen for og ha det to ganger på rad ?