Tidlig ultralyd

frk.1992

Betatt av forumet
Da klarte ikke jeg og vente lenger. Er livredd for at jeg skal ha en MA igjen. Har nå fått time til tul på onsdag. Gleder meg til det er overstått :)

Disse dagene frem til ul går så sakte, skal selv neste fredag :p
Lykke til! Det går nok fint skal du se :)

Lykke til på onsdag! Jeg skal også ha ul på onsdag:) er da 7+1! Har også hatt en MA så vet hvor nervepirrende det er...håper det går supert for oss begge på onsdag:):)

Jeg fikk tidlig ul i går Pga store mage smerter og er 5+5 i dag. Legen tok innvendig ul for å se om alt er på riktig plass og for å se om jeg var overstimulert Pga hormoner jeg brukte og sa at vi sikkert ser ikke noe annet . Men vi så lille på 2 mm med bankende hjerte og :) legen selv ble overrasket :)
Fortsatt virker alt uvirkelig :) nå håper jeg alt går riktig veien . ❤️

Lykke til på onsdag! Jeg skal også ha ul på onsdag:) er da 7+1! Har også hatt en MA så vet hvor nervepirrende det er...håper det går supert for oss begge på onsdag:):)
Når fant du ut av det ved MA og hvor lenge sa den at det hadde Vært dødt?
Får håpe det går bra for begge to Hva er sjansen for og ha det to ganger på rad ?:)

Da klarte ikke jeg og vente lenger. Er livredd for at jeg skal ha en MA igjen. Har nå fått time til tul på onsdag. Gleder meg til det er overstått :)

Godt å ta tidlig ul når man har opplevd en MA. Jeg har hatt en Sa og en MA (uke 9) siste halvåret, så legen min sendte henvisning til tidlig ul. Lykke til på onsdag! Krysser fingre for at alt er som det skal:)

Har også opplevd en SA og en MA, så jeg føler at tul er viktig :) Har time om 11 dager, da er jeg 7+6.

Når fant du ut av det ved MA og hvor lenge sa den at det hadde Vært dødt?
Får håpe det går bra for begge to Hva er sjansen for og ha det to ganger på rad ?:)
Jeg fant det ut 8+3..fosteret hadde da vert dødt i en liten uke ca! Var på ultralyd før det når jeg var 7+0 og vi så da et bankende hjerte men vi reagerte litt da fosteret ble målt til ca halve størrelsen av det den burde være! Kom da tilbake 8+3 og fikk da bekreftet at det var stoppet opp... Det sies at sjangsen for at det skjer flere ganger på rad er liten, så vi får klamre oss til håpet!!

Huff så kjedelig, jeg fant det ut når jeg var 9+4 ca. Da hadde det Vært dødt siden uke 6 sa hun. Derfor jeg er så redd nå. Føler heller ikke at jeg har noen særlig symptomer heller. Men er vel kanskje huset mitt som tuller med meg :p

Back
Topp