Så bra. Lykke tilJeg har fått innkallelse i posten i dag faktiskSkal inn på mandag heldigvis!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra. Lykke tilJeg har fått innkallelse i posten i dag faktiskSkal inn på mandag heldigvis!
![]()
Jeg er 6+3 i dagGuri! Det finnes ikke noe mer fantastisk i verden! Hvor langt er du? Fin liten reke det der da![]()
I dag har jeg vært på ultralyd og sett et bankende hjerte ❤ Og jeg har plutselig blitt mer glad enn bekymretHun ødela bildet litt, men det er fortsatt vårt lille troll
❤
Fantastisk, gratulerer med bankende hjerte begge to! Jeg var også på TUL i dag og der var det også et bankende hjerte!Jeg har vært i dag, og alt var i orden! Veldig godt å vite. Jeg fikk time pga mistanker om svangerskap utenfor livmor etter et legebesøk i dag. Heldigvis var det ikke slik, men jeg har ei cyste der hvor jeg har kjent smerter. Helt ufarlig mente gynekologen. Hun trodde først det var tvillinger der) Men etter litt mer sjekk så hadde hun bare forveksla plommesekken med embryo
Hehe. Så Herlig å vite at embryoet lever og at alt ser ut til bære i orden pr i dag.
Åh, gratulerer til deg ogsåFantastisk, gratulerer med bankende hjerte begge to! Jeg var også på TUL i dag og der var det også et bankende hjerte!Er så glad! I tillegg printa han ut bilde til oss, turte ikke spørre, men da jeg holdt på å ta på meg klærne igjen hørte jeg at han hadde skrevet det ut. *stolt* ❤
![]()
Jeg ringte bare og sa hei jeg vil på tidlig ultralyd. Trengte ikke noe mer.Bare lurer litt, må en ha vært på første kontroll hos legen før en har tidelig ultralyd privat? Sånn type ha med seg sånn helsekort eller hva det heter?
Noen som har planer om tidlig ultralyd rundt uke 12 også? Leste at det er da de kan måle nakkefolden blant annet. Det kan de visst ikke på oul... Barnet er uansett velkommen hvis det skulle være noe unormalt, men jeg liker å være forberedt...![]()
Ja godt å vite om alt er som det skal. Jeg har aldri vært gravid før så jeg føler det er trygt å ta en sjekk i uke 12 også, særlig når det har vært så stress å få det til å klaffe. Håper spiren din klorer seg fast, trist å høre at du har hatt flere MAer...Jeg skal 8+4. Og igjen i uke 12 regner jeg med. 5 uker i dag. Ul grunnet tidligere MAer.
Ja godt å vite om alt er som det skal. Jeg har aldri vært gravid før så jeg føler det er trygt å ta en sjekk i uke 12 også, særlig når det har vært så stress å få det til å klaffe. Håper spiren din klorer seg fast, trist å høre at du har hatt flere MAer...![]()
Noen som har planer om tidlig ultralyd rundt uke 12 også? Leste at det er da de kan måle nakkefolden blant annet. Det kan de visst ikke på oul... Barnet er uansett velkommen hvis det skulle være noe unormalt, men jeg liker å være forberedt...![]()
Hvor er det man henvender seg for tidlig ul? Er det til fastlege eller direkte til en klinikk?
Du kan snakke med fastlegen om og få henvisning, eller du kan gå privat, men da må du betale selv. Vet ikke hvor strenge fastlegene er på og skrive henvisning, så kommer det jo an på om gyn godtar ig gir time.