Tidlig ultralyd

Jeabea

Forelsket i forumet
Jeg vil så gjerne ta en tidlig ultralyd, fant time hos Oslo city legene, lille julaften. Noen erfaring? Jeg er da 7 uker på vei, hva kan jeg forvente? Og har dere noen bedre steder med kapasitet før jul? ❤☺

Var på kontroll på Smestadgynekologene i uke 8 pga blødninger sist. Det var ikke så mye å se da. Men fikk jo sett ett hjerte som slo, og det var jo fantastisk! Har også vært på Oslo city. Helt ok syntes jeg. Da var jeg i uke 10 og de målte nakkefolden og sjekket det som gikk å se.

Vi var der med førstemann i uke 12 det er 4år siden nå, men vi var kjempe fornøyd. Profesjonell og hyggelig mannlig lege vi var hos

Jeg vil så gjerne ta en tidlig ultralyd, fant time hos Oslo city legene, lille julaften. Noen erfaring? Jeg er da 7 uker på vei, hva kan jeg forvente? Og har dere noen bedre steder med kapasitet før jul? ❤☺
Hei jeg la ut bilde igår etter ul. Da var jeg uke 6+6. Der ser du hva du kan se. ☺

Jeg har tidligere vært i uke 6 og 8. Medisinsk årsak til ul, men fantastisk å se et bankende hjerte og i uke 8, både armer og bein. Anbefales på det sterkeste! Blir så virkelig når man får se lille knøttet :) tenker å bestille tidlig ul nå i uke 10 :)

Jeg har bestilt time til tidlig UL på Oslo city den 28. Da er jeg 6+3. Litt ekstra bekymret, ettersom jeg hadde SA i oktober, så hadde vært fantastisk å se et bankene hjerte ❤️

Jeg har bestilt time til tidlig UL på Oslo city den 28. Da er jeg 6+3. Litt ekstra bekymret, ettersom jeg hadde SA i oktober, så hadde vært fantastisk å se et bankene hjerte ❤️
Ja, er det man vil se❤ har bestillt på city 23des da er jeg 7 uker. Men vurderer å vente til jan, jula går liksom så fort. Og da er det egentlig likegreit å vente til 2 uka i jan. Da er jeg 10 uker❤ men vil jo se dette hjerte da❤

Back
Topp