Tidlig ultralyd?

Cookiemonster!

Flørter med forumet
Hei alle sammen

Planlegger dere å ta tidlig ultralyd? Jeg har lyst til å se at det faktisk er noen der inne før jeg forteller om graviditeten, men vet ikke helt i hvilken uke det er best å ta tidlig ultralyd? Grunnet fin anledning til å fortelle hadde det passet mellom 9+0 og 10+4, men da er det jo fremdeles litt tid igjen til risiko for spontanabort avtar og jeg er derfor usikker på om jeg ønsker å fortelle ennå... Hva planlegger dere å gjøre? :)

Jeg har bestilt privat ul i neste uke, er da 7+0. Grunnen til at jeg vil ta så tidlig er at vi gikk gjennom en MA i februar. Ble veldig engstelig etter det. Kommer også til å be fastlegen om å henvise meg til tidlig ul rundt uke 12, regner med jeg får det pga. MA'en.

Jeg bestiller nok en time til organrettet ultralyd. Den skal gjennomføres en gang mellom uke 11-14. Hadde det forrige gang og var veldig fornøyd med det. Der kunne han også fortelle hvilket kjønn det var. Han sa det ikke var 100 % sikkert, men ca 90 %..

Jeg har bestilt time til tidlig ul, skal på det når jeg er 10 uker på vei. Hadde det med lillemor også. Først å fremst for å se at det er noe der,og at alt er som det forhåpentligvis skal være :)
Gleder meg til å høre det lille hjertet slå og til å se nurket :)

Jeg skal i slutten av august, da jeg er 8-9 uker, siden jeg har hadd både BO og MA. Og ble gravid rett etter MA nå, uten mensen. Får ultralyd på sykehuset :) så hvis alt er bra da, bestiller jeg en i uke 12:) klarer ikke juble før jeg kommer meg over de 12 ukene!

Får tett oppfølging grunnet pcos og lavt stoffskifte og SA november 14. Så får tidlig ul uke 6 -7:) så nå venter jeg bare på at fertilitetsklinikken åpner til torsdag så jeg får avtalt dag:)

Jeg hadde tidlig ul med første, uke 9. Det var veldig betryggende for min del, og jeg fikk se hjertet slå. SA er lindre sannsynlig om hjertet slår. Tror ikke jeg skal ta tidlig UL nå :-)

Jeg fikk brev idag :) ultralyd den 26 august, vil da være 7+6 uker på vei! Kjente jeg ble nervøs nå ja!;o

• Liker
Reactions: Gme
Skal på ul når jeg er 6+0 for å se hjertet slå, for da er det <5% sjans for å miste. Orker ikke være redd helt til uke 12 når neste ul er.

Skal på tidlig ul 13.08:D er da 6+6:D sååå spent! Håper dagene går fort!

Var idag, 6+1. Så såvidt hjerteslag i starten. Men hun som tok ul tok seg ikke tid til å finne de ordntlig siden hun var fornøyd da hun fant graviditeten i livmora. Så håper vi så rett :-)

Skal på tidlig ul 13.08:D er da 6+6:D sååå spent! Håper dagene går fort!

Spennende! Vi er like langt på vei :) si ifra når du har vært der - hører de hjertelyd osv, så tror jeg jammen meg jeg bestiller en tidlig UL jeg også :p

Var idag, 6+1. Så såvidt hjerteslag i starten. Men hun som tok ul tok seg ikke tid til å finne de ordntlig siden hun var fornøyd da hun fant graviditeten i livmora. Så håper vi så rett :-)

Så bra at graviditeten var i livmora :)

Spennende! Vi er like langt på vei :) si ifra når du har vært der - hører de hjertelyd osv, så tror jeg jammen meg jeg bestiller en tidlig UL jeg også :p
Skal jeg gjøre:D

Back
Topp