Tidlig ultralyd

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Mange som skal/har vært? I hvilken uke var/skal du?

Skal 19/8, er 11+4 da.
Var i uke 11 sist og.

Vil helst se mer enn en flekk på skjermen. Sist så vi en liten, perfekt baby som sprellet og hoppet rundt. <3

Eg var i uke 7+6 pga småblødninger.Så ikke så mye spennende da.Hadde håpet og kunne gå i uke 15 igjen :)

Er henvist, men ikke fått time enda. I forrige svangerskap var vi i uke 10, håper å få til ca samme tid denne gangen. :)

Jag var när ja va 7+0 (gravid via ivf, därför tidig ul) såg hjärtat slå och en liten fis på 0.63mm
Ska nu igen då ja är 10+0 dvs på måndag. Så har bra uppföljning :)

Jeg var når jeg var 5+6, veldig kjekt å høre hjerteslag men er jo mer å se senere :) skal du?
Ja, sist var vi der 9+2 men nå fikk vi time til tirsdag allerede, da er jeg 7+1. Så lenge jeg hører hjertet og alt ser bra ut så er det greit for meg. Syns det var veldig tidlig, men samtidig så vil vi jo bare se om det er liv der, så det er ikke så farlig om vi ikke ser så mye.

Jag var när ja va 7+0 (gravid via ivf, därför tidig ul) såg hjärtat slå och en liten fis på 0.63mm
Ska nu igen då ja är 10+0 dvs på måndag. Så har bra uppföljning :)

Er ny UL i uke 10 gjennom IVF-klinikken også? Heldiggris :-) Her var det kun i uke 7. Litt lyst å bestille i uke 12-13 også :-)

Er ny UL i uke 10 gjennom IVF-klinikken også? Heldiggris :-) Her var det kun i uke 7. Litt lyst å bestille i uke 12-13 også :-)
Nja det var bara meningen med 1 ultraljud för att se att den låg där den skulle och att allt var ok.

Men efter att vi var färdig med ultraljudet så frågade jag gynekologen om när man skulle ha nästa gång...då sa han att vi kunde ta en ny om 3 veckor :) så tackade ja till det . Denna är då inte genom ivf kliniken :)

Jeg har veldig lyst å ta tidlig ul, men tror jeg skal klare å vente til ord ul 28sept! Skal straks 2 uker til syden så skal jeg gifte meg 2 uker etter det så er det bare 4 uker til ord ul så tiden går nok fort:)

Back
Topp