Tidlig ultralyd

Kaas!

Flørter med forumet
Har vært på tidlig ultralyd og samtale på sykehuset. Vi så bare en liten prikk. Men det var hvertfall noe der. :-) litt usikker på hvor langt jeg er på vei da forige "mens" var en spontan abort. Men ca 5 uker. Skal tilbake om 2 uker. Og evt begynne på Albyl- E og noe hormontilskudd (husker ikke hva det het)
Dette fordi jeg har hatt en Dødfødsel i uke 35 og 3 SA . Alle prøver og utredninger tilsier at jeg er frisk som en fisk og de vet ikke hvorfor det går galt. Vi har en sønn på 5 år så vi veit jo at vi kan få det til <3 ble langt det her :-P

Uff, så trist å høre om forhistorien din. Krysser fingrene for deg. <3

Gratulerer!! Og føler med deg!! ❤️ vi mista jenta vår 3,5 veker etter fødsel, så legene er veldig usikre på om eg skal gå på sprøyte kvar dag for at morkaka skal vere best rusta. Tidlig ultralyd 16.juli, så får vi sjå om det er liv der først ❤️

Gratulerer!! Og føler med deg!! ❤️ vi mista jenta vår 3,5 veker etter fødsel, så legene er veldig usikre på om eg skal gå på sprøyte kvar dag for at morkaka skal vere best rusta. Tidlig ultralyd 16.juli, så får vi sjå om det er liv der først ❤️

Takk det samme til deg ❤
Blir noen lange dager og uker,men tvi tvi ❤

Back
Topp