Tidlig ultralyd

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
Min første ultralyd er i morgen.. da er jeg 6+5. Jeg er utrolig nervøs og kjempe usikker... tenk om de ikke ser noe der inne? Tenk om det lyserosa jeg hadde på truseinnlegget på fredag er noe alvorlig?.. men har ikke hatt mer siden og ikke smerter.. kanskje litt for lite smerter synes jeg? Har ikke hatt murringer siden 6+0.. er så mange tanker som svirrer i hodet akkurat nå.. noen som kan berolige meg litt?? Jeg er så redd.. :'(

Er selv litt nervøs selv om jeg ikke har hatt noe blod ennå. Følte meg veldig gravid uke 3, men idag i uke 5 kjenner jeg virkelig ingen symptomer... Les litt på tråden "Oversikt over ultralydavtaler". Der snakkes det litt om bekymringer og håp tror jeg...

Min første ultralyd er i morgen.. da er jeg 6+5. Jeg er utrolig nervøs og kjempe usikker... tenk om de ikke ser noe der inne? Tenk om det lyserosa jeg hadde på truseinnlegget på fredag er noe alvorlig?.. men har ikke hatt mer siden og ikke smerter.. kanskje litt for lite smerter synes jeg? Har ikke hatt murringer siden 6+0.. er så mange tanker som svirrer i hodet akkurat nå.. noen som kan berolige meg litt?? Jeg er så redd.. :'(
D kommer helt sikkert til å gå fint i morgen :-) lyserosa spotting er vel ganske normalt i et svangerskap da slimhinnene i livmoren er sensitiv og alt der inne blir strukket :-) skjønner at d kan være vanskelig, mn du må bare prøve å tenke positivt :-) tenk at du kanskje får se dn lille i mårra! :-D

Masse lykke te i mårå :) Krysse alt som krysses kan! Ska o på ultralyd i mårå, e då 6+4, veldig spent! Hadde ein sa i mars.

Tusen takk for gode ord :)! Ja får prøve å tenke positivt :) hadde en sa i oktober, så er litt nervøs.. men kanskje det går bra :) lykke til te deg og Rixi!! :D

Masse lykke til!! :)
Da jeg var 6-7 uker med nr.1 hadde jeg lyserosa spotting og blodklumper i en uke. Nå har vi en ettåring i hus:D

2f5e4394fec9e266e7aa0c944d28e8c8

Nå blei eg skikkelig glad på dine vegne :D Så godt å se den lille spiren har løpet seg fast <3 Nå e eg bare veldig spent på koss det går me meg, men må sei det hjalp litt på nervene å se bilde ditt, så takk ;) Igjen, gratulera :D

Får håpe de finner ut av din situasjon og da Rixi.. Kan jo hende du er mye kortere på veg enn antatt? :) leste ikke din tråd før nå seru.. krysser fingrene for deg og den lille <3

Last edited:
Har hørt om mange tilfeller hvor man er mindre på veg enn man tror, pga sen eggløsning f.eks :)

Ja, det kan jo være en mulighet :) Når jeg tenker på det ble jeg jo satt tilbake to uker med datteren min. Men da var jeg så langt på vei at jeg ikke tenkte noe over det. Da var jeg jo hundre prosent sikker på siste mens, så kanskje det kan skyldes sen eggløsning. Takker for positivt innspill, der hjalp på humøret :D

Back
Topp