tidlig ultralyd

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
bestilte tidlig ultralyd i går :-) time 22.mai. er da 12 uker på vei.
eg ville ha UL fordi eg bare må vite at alt e bra og for å virkelig skjønne at det er noe der :-D . sist graviditet så hadde eg veldig mye oppfølging pga en operasjon jeg måtte ta i uke 5. så da hadde eg en ultralyd i uke 5,6,12,18 og 32 og da fikk vi være med å se utviklingen hele veien :-) og da bare må eg ha en ekstra denne gangen så vi kan være med litt mer med denne også :-) og akkurat nå e denne graviditen litt uvirkelig siden eg ikke merker så mye til den, slik son sist..men kjem vel etterhvert :-)

andre som skal ha tidlig UL?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ja! Har time neste torsdag når jeg blir 6 uker- 24.April. En drøy uke og veldig veldig spent og nervøs!

Håper alt er går supert i dette svangerskapet Nina Beate :):)
 
Skjønner deg veldig godt. Er slik jeg også, må nesten se at det er noe levende der før jeg virkelig begynner å glede meg :) skal selv 28april, er da 9+3, og hvis alt er fint da vil jeg bestille en til før vi reiser på ferie, da er vi 14 uker, så er det jo den ordinære igjen mellom 20-22uker(er da de tar oss inn her vi bor). Etter det pleier jeg ikke ta noe mer ultralyd, for da er jo sparkene tegn på at den lille har det bra. :) men før den tid liker jeg å spionere litt ;)
 
Jeg skal på ul den 25.04, da er jeg 6+6/7 uker. Blir så spennende! Kan nesten ikke tro at det er noen der inne før en ser det med egne øyne☺️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har allerede vær på 2 ultralyder og skal på ny den 23, gleder meg :) så morro og se på mageboeren :)


Sitter på mobilen
 
så spennende! dere har jo tidlig ultralyd :-D nå fikk eg nesten lyst å bestille den tidligere ;-) men klarer vel å holde meg i 4uker til ;-) tida går veldig fort! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
så er det jo den ordinære igjen mellom 20-22uker(er da de tar oss inn her vi bor). Etter det pleier jeg ikke ta noe mer ultralyd, for da er jo sparkene tegn på at den lille har det bra. :)


her hos oss i Telemark så får vi også tilbud om en i uke 32 ;-) da ser de om barnet ligger rett vei o.l
men trur de fleste fylker bare har den ordinære UL :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp