Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så godt å høre at alt står bra til) nå er det bare å nyte tiden fremover, sjansen for at det skjer noe er jo mye mindre når man har sett et bankende hjerte
har forresten termin nesten likt. Kanskje vi sees på barsel på Kongsberg
![]()
Bor jo ikke på minste plassen men inntrykket var at de ikke var så tilbøyelige til å gi ultralydtimer. Virker som om de fleste krever henvisning nemlig, og en av klinikkene tilbyer kun etter 12. ukeFordelen med å bo i stor by er at det finnes private aktører hvor man ikke trenger henvisning. Kort ventetid har de også. Jeg betalte 1000 kr for en uke siden. For å få påvist at jeg faktisk er gravid, på rett sted og at embryoet var levende. Nå har jeg fått time på st olav i uke 9 +2, dette fordi jeg hadde en ma i uke 9 sist. Kommer nok til å være ekstra spent da, men ikke noe som tyder på at noe er galt.
Bor jo ikke på minste plassen men inntrykket var at de ikke var så tilbøyelige til å gi ultralydtimer. Virker som om de fleste krever henvisning nemlig, og en av klinikkene tilbyer kun etter 12. uke
Kjedelig, men har nok sikkert noe med at de jobber ut i fra henvisninger only. Noen gynekologer gjør det. Håper du finner noen som kan hjelpe.