Tidlig ultralyd

Emiliemor

Gift med forumet
Tenkte å bestille tidlig ultralyd. For å vite hvor langt jeg er på vei og se at alt er i orden. Når er det best ? Uke 12? Var i uke 9 sist.

Jeg var i uke 7 nå, og så egentlig ikke så veldig mye mer enn at hjertet slo. Og at det ligna på et foster :) hehe, var veldig heldig med bildet jeg fikk jeg da.. men om en venter til uke 10, 11 eller 12 så får man nok sett litt mer ja :)

Tenkte å bestille tidlig ultralyd. For å vite hvor langt jeg er på vei og se at alt er i orden. Når er det best ? Uke 12? Var i uke 9 sist.
Æ ska i uke 12, da har æ fått fine bilda å fått sett kjønn med mine 3 første :)

Skal i uke 10, var i uke 9 sist gang :-) greit å se at alt ser greit ut før me sier det til familie :-) slapp å ta innvendig sist så håpe eg slippe det nå også :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Hei. Dette er min første lille spire: jippiii! :) Det virker som det er mange som tar en tidlig ultralyd?! Er det vanlig? Må jeg gå via fastlegen? Vil gjerne ha en bedre bekreftelse på graviditeten enn to graviditetstester og noen små symptomtomer som like gjerne kan være psykiske... Vi vil gjerne fortelle vår nærmeste familie den gledelige nyheten neste helg som en julegave. Er snart 7 uker på vei..

Hei. Dette er min første lille spire: jippiii! :) Det virker som det er mange som tar en tidlig ultralyd?! Er det vanlig? Må jeg gå via fastlegen? Vil gjerne ha en bedre bekreftelse på graviditeten enn to graviditetstester og noen små symptomtomer som like gjerne kan være psykiske... Vi vil gjerne fortelle vår nærmeste familie den gledelige nyheten neste helg som en julegave. Er snart 7 uker på vei..

Tror det har blitt ganske vanlig :) om lege ikke har noen grunn til å henvise deg til tidlig UL, så må du nok gå privat :) jeg gjorde det!

Jeg skal i ca uke 7 (må bare få ringt sykehuset) for å se om hjertet slår siden jeg mellom nummer 1 og 2 fikk diagnosen habituell abort.
Skal også i uke 10-12 en gang på grunn av alderen.

Back
Topp