Frisøren87
Glad i forumet
Dere som har hatt tidlig ultralyd, hvor mye betaler dere og hvor bestiller dere time? Noen som vet hvor jeg kan gå i Sandnes? Kunne tenkt meg tidlig ul i uke 12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På Bryne koster det 700krDere som har hatt tidlig ultralyd, hvor mye betaler dere og hvor bestiller dere time? Noen som vet hvor jeg kan gå i Sandnes? Kunne tenkt meg tidlig ul i uke 12
1600 kr koster min time. Du bør velge et sted med bra kompetanse (som noen skriver under her), samt moderne utstyr. Hvis hensikten er å se om barnet er friskt og har det bra.Dere som har hatt tidlig ultralyd, hvor mye betaler dere og hvor bestiller dere time? Noen som vet hvor jeg kan gå i Sandnes? Kunne tenkt meg tidlig ul i uke 12
Fem jordmødre på lura. Jeg var der sist, og skal dit igjen nå veldig flink hun og du får mye igjen for pengene. Tror det koster 600,- for vanlig ul.Dere som har hatt tidlig ultralyd, hvor mye betaler dere og hvor bestiller dere time? Noen som vet hvor jeg kan gå i Sandnes? Kunne tenkt meg tidlig ul i uke 12
Jeg betaler 50kr per gang
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor går du?
Er ikke det han man blir sendt til på OUL om man ikke sendes til sykehuset?Rune m braut i sandnes kjempe dyktig. Tror det var rundt 500 vi betalte
Åja, trodde bare han tok OUL jeg var hos fem jordmødre sist. Skal dit nå og var så fornøyd sistJo det også men du kan gå på tilig ultralyd vi har vert der flere ganger. Er bare å ringe også er det noe som heter 5jordmødre som noen venner av meg har gått til.