Tidlig ultralyd

Frisøren87

Glad i forumet
Dere som har hatt tidlig ultralyd, hvor mye betaler dere og hvor bestiller dere time? Noen som vet hvor jeg kan gå i Sandnes? Kunne tenkt meg tidlig ul i uke 12:)

Hvor du kan gå i Sandnes kan jeg dessverre ikke svare deg på :)

Men jeg har vært på en privat klinikk i Bergen. Bestilte time på nettsiden. Veldig praktisk, for da kunne jeg selv bla meg gjennom kalenderen og se hva som var ledig, og hva som passet meg best :) Betalte 1300 kr for dette. Så ganske dyrt.

Var på en time når jeg var 6+3 (Trodde jeg var 7 uker)
Og skal på en ny når jeg er 11+5

Jeg bare fant noe på nett, her i Trondheim har vi flere alternativer, men det billigste var Ultraportalen der det kosta 1000 kroner.
Men før du bestiller; sjekk om de skriver noe om erfaring og utdannelse. Er visst mange ikke-kompetente folk der ute, og det virker litt skummelt. Hun jeg var til er jordmor og har dette som jobb på St.Olavs...

Kan og nevne at hun på bryne til vanlig jobber som jordmor på sus :)

Kari utne heter hun.

Vært hos henne 4 ganger totalt. Koselig dame :)

Nr hennes finnes på gule sider.

Dere som har hatt tidlig ultralyd, hvor mye betaler dere og hvor bestiller dere time? Noen som vet hvor jeg kan gå i Sandnes? Kunne tenkt meg tidlig ul i uke 12:)
1600 kr koster min time. Du bør velge et sted med bra kompetanse (som noen skriver under her), samt moderne utstyr. Hvis hensikten er å se om barnet er friskt og har det bra.

Sent from my iPhone using BV Forum

Fem jordmødre på lura. Jeg var der sist, og skal dit igjen nå :) veldig flink hun og du får mye igjen for pengene. Tror det koster 600,- for vanlig ul. :)

900 på majoratuaklinikken i Bergen...

950 i Haugesund

Rune m braut i sandnes kjempe dyktig. Tror det var rundt 500 vi betalte

Åh det var billigere enn jeg trodde! må bestille time snart!

Jo det også men du kan gå på tilig ultralyd ;) vi har vert der flere ganger. Er bare å ringe også er det noe som heter 5jordmødre som noen venner av meg har gått til.

Nærme sandnes er det vell hos de fem jordmødre om jeg ikke tar feil? Ellers så kan jeg anbefale sigrids ultra i stavanger! Ligger med sjøhusene =) Koster 600-700 kr =)

Jo det også men du kan gå på tilig ultralyd ;) vi har vert der flere ganger. Er bare å ringe også er det noe som heter 5jordmødre som noen venner av meg har gått til.
Åja, trodde bare han tok OUL :p jeg var hos fem jordmødre sist. Skal dit nå og :) var så fornøyd sist :)

Jeg har fått henvisninger, så har betalt 0-100 kr. Mens for 3D ul betalte vi vel 1000-1200 for :)

Skal på ul på mandag, første med denne lille spiren, og det koster 55 kr fikk jeg beskjed om

Back
Topp