Tidlig ultralyd

Jeg har bestilt privat.. Tror man får det via fastlegen kun hvis det er noe spesielt, som jeg har skjønt det... Koster litt å ta det privat, men må jo være verdt det *gledesegtilfredag* :D Tror ikke jeg måtte ha ventet så lenge om jeg ikke ville det der jeg har bestilt. Men ville vente til nærmere uke 12 og bestilte ganske tidlig.. :)

Ok, takk for svar. Jeg håper på å få det fort via fastlege, ettersom jeg ikke aner hvor langt jeg er på vei.

Jeg fikk tidlig pga blødninger. Da var det ventetid på rett over en uke, og det var lenger enn jeg kunne vente. Så jeg bestilt privat og fikk komme samme dag :)

Ok. Ja, jeg vet ikke. Jeg er gammel, pluss jeg har PCOS, derfor hadde jeg håpet det var mulig å få ultralyd fort.Men måtte vente over en uke på legetime også.

Bestillt privat den 25 juni :) Familieklinikken Majoestua

har å pcos derfor veldig ustabil mensen syklus var veldig usikker på når unnfangelsen kunne ha skjedd fikk første tidlige ul i uke 7 tok vel 2 dager før jeg fikk første ul den andre gangen ved en ganske kraftig blødning + litt blod over lengre tid de små blødningene brydde jeg meg ikke mye om men når den store kom fikk jeg legetime samme dag og ul dagen etter var da 10+3

Jeg skal nå om en halv time, vet ikke om jeg gruer eller gleder meg mest..

venter på lillebror/søster 17.01.14

Fastlegen henviste, og jeg fikk time en uke etter.
Dette var hos en privat, men betalte bare 25 kr.
Fikk henvisning pga SA i mars.

Tenker du kan få fastlege til å henvise sidan du har PCOS. Eg fekk henvisning automatisk sidan fryseforsøk. (Eg har og PCOS forresten)

Back
Topp