Tidlig ultralyd?

TereseSt

Betatt av forumet
Jeg er jo veldig usikker på termin da jeg ikke husker når jeg hadde mensen sist:p Jeg har hatt legetime i dag, og da sa legen at jeg måtte dra hos privat lege og betale for ul selv, er det noen her som har fått tidlig ul pga usikker termin?

Hmm jeg er heller ikke sikker på termin da min mensen har håppet så nye siden jeg fikk den tilbake i juli .. Så dette lurer jeg å på ;)

Jeg har vært på tidlig privat ul, men legen min har sendt henvisning til sykehuset for tidlig ul pga usikker termin.

Jeg fikk tidlig ul med første pga usikker mht termin å sånn.

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Jeg fikk tidlig ul med andre pga usikker termin.

jeg har samme "problemet" og ringte en privat klinikk i dag for å få en tidlig Ul for å finne en nærmere termin.
Har litt på følelsen om at jeg er lengre uti det hele, enn først anntatt....spennende :)
Di skulle skvise meg inn mellom, en gang uti neste uke....gleder meg til å få se knøttet :)

Så da er det noen sykehus som gir tidlig ul når termin er usikker? Legen min mente at jeg ikke fikk det, siden det ikke var noe medisinsk grunn til det...

Har hørt om flere som får henvisning til ul om de er usikre på termin..
Men om han ikke henviser deg, så kan det være en fordel med privat ultralyd :)

Ja.. Jeg syns jo det ville vært greit å få vite hvor langt jeg er på vei, Hehe :)

Jeg ble ikke henvist til sykehuset, jeg ble henvist til en privat gynekolog som bare tar inn passienter med henvisning, kostet 50 kr den gang og ca 100 nå.

Back
Topp