Tidlig ultralyd.

var på ultralyd i uke 7 sist mener jeg, husker ikke om vi så så fryktelig mye. Men så et hjerte som banket :-)

Du kan søke på "ultrasound 7 weeks" på youtube, så får du et inntrykk av hva man ser. Vi skal på ultralyd i uke 7 fordi vi vil ha med noen bilder når vi forteller det til familien i jula.

Har veldig lyst å ta en tidlig UL, men er litt usikker xsmile3 Sikkert betryggende å få høre hjerte som slår.

Jeg var på UL i uke 5 forrige gang,så et lite hjerte som slo :)

Håper jeg får tidlig UL denne gangen å,har så vondt i magen,å er redd noe er galt :(

Må en ikke ta privat visst det er så tidlig? Det er normalt med vondt i magen,jeg får av og til mens smerter, men har lest at det er livmoren som strekker seg. Prøve å tenke positivt
Smiley201240

Er privat isåfall ja. Betalte 800,-
Og det er normalt med menstegn. Har også mye av det.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Tror jeg kommer til å høre med legen om en tidlig ul. Blødde friskt blod igår og idag kommer det mye mer brunt. Vet ikke det er starten på en sa eller om alt er bra. Hvis det fortsetter utover uka er det jo greit å få sjekket at det er som det skal eller om det har skjedd noe, men at det ikke kommer ut.

Glemte jo å svare på det jeg skulle da...;) Hadde mange ul i de to forrige svangerskapene mine siden dette var en lege som var spesialisert på gravide og hadde ul apparat på kontoert sitt. Desverre er han pensjonist nå. Da så jeg ihvertfall at det var en liten klump med et bankende hjerte, er ikke så veldig mye mer man ser så tidlig.

Har hadd UL i uke 4, 7, 9, 11 +++ xsmile8
Eneste som er positivt med risikosvangerskap er at man får veldig tett oppfølgning med mange UL. xsmile3
I uke 4 så vi bare plommesekken. I uke 7 så vi plommesekken og et bankende hjerte. så ble det bare mer og mer for hver gang. ;)

Håper det kommer til å gå bra nr.tre xsmile3 Tror jeg vil bestille en UL uken før jul, da er jeg nesten 9 uker xsmile3

Jeg har bestilt privat 3 januar. Da er jeg på dagen 8 uker. Gleder meg veldig til å se det lille hjertet banke så jeg kan senke skuldra litt. Kommer også til å få ultralyd ca uke 11-12, men da er jeg henvist av legen og betaler ikke.

jeg var på tidlig ul i uke 8 og uke 12 med andre mann, første gangen så vi en reke med ett bankende hjerte og uke 12 så vi en liiiiten babytass;)

Jeg hadde i uke 7 sist og er veldig glad for det! Fikk tatt diverse mål og fikk se et bankende hjerte. Skal om to uker i uke 7 :)

Jeg skal bestille time i morgen til neste uke xsmile3 Da er jeg over 7 uker. Gruer meg litt også, siden jeg ikke har noen aning hva det går i xsmile3

Har vart hos legen i dag, og snakket at jeg er uro siden jeg mistet i April. Han var veldig snill og forklarte veldig nøye alt mulig til meg. Sendt meg på tidlig UL, men jeg skal få brev om når. sa at det kan ta et par uker. Jeg er 5+3 dagen i dag. Det blir sikkert mellom uke 7-8. Håper at det går fint. For at siste gang jeg mistet så legen fikk ikke se noe rester av en foster og jeg blødde ikke mye. legen lurte på da , hvor hat blitt av denne foster, det er bare sekken igjen. derfor fikk jeg tidlig UL for å se at foster utvikler seg eller ikke. Kryss fingret for meg....Plaese :-)

tror det var ca 6+ 5 jeg var sist . så en liten bønne med et dunkende hjerte.
denne gangen skal jeg 5+6.

Bare erfaring med tidlig UL i uke 10.
Denne gangen håper jeg på å få en litt tidligere også, pga diverse bekymringer .. :)

Skal 19 des, er da i uke 7.... Bådengleder meg og gruer meg... Mannen min er på jobb da, ønsker at jeg filmer det, så han kan se d.... Hihi

Back
Topp