Tidlig ultralyd...

glamaria

Gift med forumet
Jeg var på tidlig ultralyd forrige torsdag, da jeg var 7+0. Veldig sikker på når datoen vi ble gravid og jeg fikk jo positiv test over 3 uker før UL, så jeg er bestemt på at jeg var 7+0 den dagen. Gynekologen fant et lite embryo tilsvarende 6+1, og han registrerte at det var puls der inne, men sa det var så tidlig at han ikke ville måle frekvensen. 

Nå jobber jeg meg gjennom to nervepirrende uker i påvente av ny UL for å sjekke om lille har det bra eller ikke. Kjemperedd for å miste igjen:-( Ny ultralyd er 28 juni. Men i dag skal jeg å måle hcg igjen, tok en prøve på torsdag! Håper håper håper det en tredoblet siden torsdag:-)

Kryss fingrene for meg jenter:-)

Håper det går bra og at du har fin hcg stigning! Lykke til!

en_til? skrev:
XxX for at hcg nivået har steget, og håper tiden går fort for deg/dere frem til 28juni. Ikke gøy å bli flyttet tilbake når du tror/er sikker på at du er lenger på vei.

Å bli flyttet tilbake er helt greit sånn sett, men jeg er så redd for at lille i magen er så liten fordi noe er galt. Snakk om å være engstelig!! Hcg forrige torsdag var 42 000, så det var kjempefint, nå blir det spennende å se hva hcg er i dag. Får svar i morgen etter kl 11emoticon

en_til? skrev:
Fått svar på hcg nivået? Her krysses det og jeg venter spent på svar... Veldig gjerne et positivt svar, håper så at du blir her inne hos oss og at lille spire har det godt i magen din.

Får svar i morgen formiddag etter kl 11! Krysser fingre og tær fram til da:-)

Var hcg-stigningen fin? Håper det!

Back
Topp