Tidlig ultralyd?

Jeg var på tidlig ultralyd i går, og fikk ca termindato, sjekket om det var 1 eller 2 og så et lite bankende hjerte ! Siden jeg ble gravid bare noen dager etter jeg sluttet å blø etter spontanaborten, så ville de finne ut om jeg hadde hatt tvillinger(mistet ene) eller om jeg hadde blitt gravid på nytt.. Jeg var blitt gravid på nytt og den hadde det bra så langt ;)

Det roet meg veldig å få en ultralyd(ble henvist fra fastlege til sykehuset).. Og kommer til å bestille privat rundt uke 12 for å se at der er liv fremdeles.

har fått time til tidlig ul :) 26 nov :) er vel rundt 7-8 uker da:) gleder meg sånn !:)

Nei, har ingen planer om det. Man får jo UL rundt uke 18, fordi det er da det er mest hensiktsmessig ift fastsettelse av termin og sånn. Jeg kjenner jeg er skeptisk til a ha mange UL bare 'på gøy' (jeg ser at slett ikke alle her kommer i den kategorien, altså! Og UL er jo et flott redskap!) - man vet jo ikke helt hvordan det kan virke inn på den lille. Sannsynligvis går det jo helt fint, men jeg ser ingen grunn til å ha flere UL enn det som blir anbefalt.
(Hadde forresten en ekstra selv i forrige svangerskap, rundt uke 30, så det er ikke det ;) )

Back
Topp