Feb12Aug13Des16
Blir kjent med forumet
jeg er nå 9+0, og lurer på om jeg skal bestille ultralyd. men hva får man se på ultralyd i uke 11/12? er det bortkasta penger? :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når du er i uke 12 så ser spiren ut som en baby- og ikke en peanøtt som den gjør framt til uke 10. Du får samme sjekk på tidlig ul som du gjør på ordinær ul- alt sjekkes (hjerte, mage, lår)! Er visstnok bare sykehus som har lov til å se etter kromosomfeil som Downs f.eks- så du kan ikke forvente at de sjekker nakkefold! Men noen sjekker jo fordiom har jeg hørt...Knerten* skrev:
Absolutt ikke bortkastede penger, vi var uke 12+1 sist- og det var stas å se det bittelille mennesket på 5,5cm <3
Jeg har også lyst å bestille meg UL time når jeg er i uke 12 :-) Men når er det egentlig at kjønnet kan vises på ul? Vet dere noe om det? Jeg dør jo av spenning om det er gutt eller jente......FrkHerv skrev:
Heksa Augusta Tiden skrev:
Når du er i uke 12 så ser spiren ut som en baby- og ikke en peanøtt som den gjør framt til uke 10. Du får samme sjekk på tidlig ul som du gjør på ordinær ul- alt sjekkes (hjerte, mage, lår)! Er visstnok bare sykehus som har lov til å se etter kromosomfeil som Downs f.eks- så du kan ikke forvente at de sjekker nakkefold! Men noen sjekker jo fordiom har jeg hørt...Knerten* skrev:
Absolutt ikke bortkastede penger, vi var uke 12+1 sist- og det var stas å se det bittelille mennesket på 5,5cm <3
Den private gynekologen jeg går til sjekker nakkefold, det er jo derfor jeg drar dit....
14februar<3 skrev:
Heksa Augusta Tiden skrev:
Den private gynekologen jeg går til sjekker nakkefold, det er jo derfor jeg drar dit....
er det innvendig ul før uke 12? når blir det utvendig? *veldig uvitende* ;o)