Tidlig ultralyd??

annibananni

Forelsket i forumet
Er det noen av dere som kommer til å ta tidlig ultralyd??

Vi kommer til å bestille time til privat ultralyd i uke 11, bare for å se at alt er som det skal.
Har hørt om alt for mange som har hatt MA uten å vite om det, og ikke funnet det ut før ordinær ul i uke 19[&:]

Jeg kommer til å ta tidlig UL. Har bestilt time i uke 7. Det er fordi jeg mistet sist og er veldig redd for å miste igjen. Jeg trenger å se at det er noe der inne. Og jeg vet heller ikke akkurat hvor langt jeg er på vei siden jeg ikke fikk TR etter at jeg mistet. [;)]

Skjønner godt at du vil ta ul da[:)]
Sist hadde jeg blødninger i uke 4 og 6, så valgte å ta en privat ultralyd da, siden legen min mente jeg hadde mistet, og at det ikke var vits å dra på ultralyd.
Men jeg fikk se ett bittelite bankende hjerte i uke 6+0

Jeg skal ta ultralyd i midten av april.. Er ca 7 uker på vei da.. Har mistet før, så derfor syns jeg det er betryggende å se at det er noe der ;)

Skal ringe legen på mandag, og håper hun har tid å ta meg inn. Skal krangle meg til tidlig ul, for jeg er så nervøs.
Men får jeg ikke, så får jeg vel ikke.

Er jeg ekkel om jeg "blør" rundt uke 7-8, og må inn til sjekk? *Ondskapsfull*

Er ikke sikkert du fåt ul selv om du har "blødning".
Jeg blødde to ganger før uke 6, men måtte ta det privat for det[&:]

Men om du forklarer saken til legen at du er veldig nervøs, og hvor lenge dere har prøvd osv, så får du nok tidlig ul:)

ORIGINAL: annibananni

Er ikke sikkert du fåt ul selv om du har "blødning".
Jeg blødde to ganger før uke 6, men måtte ta det privat for det[&:]

Men om du forklarer saken til legen at du er veldig nervøs, og hvor lenge dere har prøvd osv, så får du nok tidlig ul:)

Har to venninner som blødde, og da finn de komme inn til UL for å se om alt var bra.
Skal smøre på slik at jeg får [;)]

Jeg hadde tidlig ul i uke 10 sist gang jeg var gravid (tok privat) men tror ikke jeg kommer til å ta det denne gangen. Føler jeg har en litt mer ro over meg denne gangen[:)]

Er det noen som vet om man må møte "forberedt" til UL?
Da altså ha full/tom blære og faste noen timer? Eller noe sånt..
Eller er det bare å komme "som man er"?

Bare å komme som man er[;)]
Før i tiden måtte man ha full blære.

Jeg skal på tidlig ul om to uker, men dette er fordi det er prøverør og det er rutine for klinikken å ha det rundt 7 uker.[:D] Synes det er kjempefint for meg, greit å se et bankende hjerte for å tro på denne graviditeten[8D] Er ikke så lett når man har prøvd så lenge, litt uvirkelig i grunn[:)]

ORIGINAL: Siljemor88

Er det noen som vet om man må møte "forberedt" til UL?
Da altså ha full/tom blære og faste noen timer? Eller noe sånt..
Eller er det bare å komme "som man er"?

bare å komme som du er[;)]

jeg skal på ultralyd i uke 7, men det er fordi jeg har en prøverørs spire. Og få sjekke om alt er ok...... og om det er 1 eller 2 spirer der inne[:D][:D]

tenkte og og skulle da. bestiller privat[:)]

Jeg snakket med legen min i dag, og pga at jeg har hatt en MA og en SA skal jeg få UL rundt uke 10.

Håper og tror jeg får komme inn i løpet av neste uke[:)]

Back
Topp