tidlig ultralyd utvendig?

Weebee

Glad i forumet
Noen som har vært det? var hos legen for 2 uker siden og han fikk ikke sett så mye (han har kun vanlig ultralydutstyr), er det noe jeg kan gjøre for at han lettere skal få bra bilder? når dere hadde utvendig, hvor tidlig var det? Er veldig spent, skal til fredag, da er jeg 10 uker..håper virkelig alt er bra med den lille..

Jeg fikk det hos legen forrige onsdag :) Hun fikk ulike målinger av fosteret, men da var jeg et sted mellom 9+5 og 10+3. Hun sa at man lettere kunne se noe om blæren var full, men ettersom jeg var såpass langt som 10 uker spilte det ikke så stor rolle allikevel. Hun fant fram med en gang :)

Jeg hadde det i uke 9 sist. Så ikke så veldig mye, men fikk sett litt og hørt hjerteslag. Legen pressa den ganske godt ned, husker jeg. Med nr 3 ble det fine bilder i uke 13.

Jeg var i går og var 11+5. Hadde innvendig for han sa det blei best bilder av barnet

Jeg hadde utvendig i uke 8+4. Ikke noe problemer med å se den lille, hjerteslag og armer og bein. Dette var hos privat jordmor, da :)

Jeg var på ul 10+0 på sykehuset.legen prøvde først utvendig,kunne se hjerteslag men vanskelig å se så nøye og måle.tok innvendig etterpå for å kunne se bedre.

Jeg hadde utvendig i dag 11+4 :)

Jeg hadde min første tidlig ultralyd (privat) i uke 8, da fikk jeg utvendig:-) Var hos legen i uke 10, og da var det innvendig:)

Back
Topp