Tidlig ultralyd uke 12

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Mange som skal ta ultralyd rundt uke 12? Jeg driver å vurderer å bestille privat til ca uke 12..
Dette fordi jeg har lyst til å hilse på, se at fosteret fortsatt er "i live" og om alt er som det "skal".. Flere i samme bane?!

Jeg har bestilt ultralyd 12+1 :) gleder meg veldig til å se spirelille. Håper alt står bra til <3

Hvor lenge før bestilte dere hos privat?

Eg skal ta på mandag. E då 11+5 ette min beregning=) Fekk jo UL i veke 7 når eg va innlagt å spurte då gyn. som tok UL om eg kunne få komma tilbake rundt veke 12 for å sjå at alt fortsatt va bra=) Å da va ikkje nåke problem!=) Gleda meg i hel til mandag no:D

Skal til privat til uken - men dette er mest for å se at det er liv og ser bra ut for vi forteller noe til den kommende storebror :)

Jeg skal når jeg er 11 + 5 :) gleder meg til å se at alt er bra før det blir offentlig :)

Skal på time til fastlegen i morra, ho hadde lyst til å prøve sitt apparat... også skal vi UL 20.2. da er vi 12+5

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Jeg skal på ul i morgen for å se om det er noe der inne:) og kommer nok til å bestille ny ul til uke 12 for å se til at alt er som det skal før vi røper hemmeligheten!:p :)

Vi hadde bestilt UL da jeg etter mine beregninger var 11+2. Vi så et lite knøtt med sterkt hjerte, men pga størrelsen til knøttet ble jeg satt 10 dager tilbake. I dag er jeg 10+5. Vi vurderer å bestille ny UL om et par uker for å se utviklingen, og for å undersøke nakkefold og neseben.
:)

Jeg skal på ul på sykehuset neste torsdag (henvisning i fra lege), da er jeg 12+1.

Fikk UL hos fastlegen og hjerte slo enda så gleder meg masse til ordentlig UL neste torsdag Der ser vi forhåpentligvis litt mer

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Back
Topp