Tidlig ultralyd Trondheim

Victoriak90

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Hei Har så lyst å dra på tidlig ultralyd for å vite at alt er bra med lille, men synes det er veldig dyrt. Er det noen som vet om rimeligere steder i Trondheim?
 
Hei Har så lyst å dra på tidlig ultralyd for å vite at alt er bra med lille, men synes det er veldig dyrt. Er det noen som vet om rimeligere steder i Trondheim?
Trur femme er rimeligst egentli. 1200kr fram til uke 12. Var der selv for to dager siden
 
Jeg anbefaler ultraportalen!! Jordmødre som til vanlig jobber på St Olav. Var der onsdag. Vi betalte 1100, og fikk med fire bilder. Veldig bra kvalitet på alt synes jeg.
 
Hei Har så lyst å dra på tidlig ultralyd for å vite at alt er bra med lille, men synes det er veldig dyrt. Er det noen som vet om rimeligere steder i Trondheim?
Jeg anbefaler sentrum gynekologi :) Trudde jeg hadde en sa i forrige svangerskap og fikk god veiledning og var veldig flink på å berolige meg :)
 
Var på sentrum gynekologi en gang, ikke for TUL, men scratching! Men han gynekologen var superdyktig og så flink til å forklare! Så hvis jeg ikke fikk så mange gratis jeg vil her jeg bor, så hadde jeg bestilt time hos han i byen:happy:
 
Var hos han på sentrum gynekologi i Trondheim forrige graviditet i både uke 8 og 14 :) Kanskje ikke den billigste, men han er veldig engasjert og flink. Sjekket litt ekstra i uke 8 (sjekket eggledere og eggstokker osv) og forklarte godt. I uke 14 fikk vi vite kjønn. Han virker oppriktig interessert og nysgjerrig selv så jeg kan virkelig anbefale han :)
 
Jeg anbefaler medicus på Solsiden. Veldig flinke, og fikk med masse bilder sist :) betalte rundt 1100 tror jeg
 
Back
Topp