Guest
Hjelp! Jeg trenger svar... Jeg er gravid, 23 mai fikk jeg svak positiv graviditetstest. Var på tidlig ultralyd i dag hvor jeg skal være 7+0 på vei. Gynekologen fant et lite embryo på 6,6 mm, tilsvarende 6+1 uker. Vi fikk også se at det var sirkulasjon inn til fosteret, altså det var noe puls der, men det var ikke så høy frekvens som det burde ha nå. Han ville ikke måle pulsen en gang...
Jeg er livredd for at vi nå mister spiren vår, men gynekologen vil ikke ta ny ul før om 2 uker. Jeg holder ikke ut så lenge... Jeg fikk jo positiv test for 3 uker siden. Kan det være normalt at fosteret er så lite? Og at hjertefrekvensen er så lav? Jeg burde jo være 7 uker på vei nå... Eller er det mest sannsynlig at svangerskapet holder på å avsluttes? Er det håp i det hele tatt?
Vær så snill å svar meg...
Jeg er livredd for at vi nå mister spiren vår, men gynekologen vil ikke ta ny ul før om 2 uker. Jeg holder ikke ut så lenge... Jeg fikk jo positiv test for 3 uker siden. Kan det være normalt at fosteret er så lite? Og at hjertefrekvensen er så lav? Jeg burde jo være 7 uker på vei nå... Eller er det mest sannsynlig at svangerskapet holder på å avsluttes? Er det håp i det hele tatt?
Vær så snill å svar meg...