Tidlig ultralyd Skien/Porsgrunn

loveyoubaby

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Noen spm har vært på tidlig ultralyd i Skien/Porsgrunn som kan anbefale noen?:) og hva kostet det?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bestilte ak hos Saga i Holbergsgate. 58kr... haha! :-D

...skulle spør her om noen kjente til dem og kumne fortelle om dem..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Fikk time i morgen, koster 58 kr. Høres rart ut, men jeg går for det :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Knut Heldaas ved PP senteret anbefaler mange :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja, i morgen. Har termin i april så tidøig UL..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Såpass:) da blir det et lett valg for meg å dra dit, selv om det er et lite stykke å kjøre ;)
 
Jeg spurte 2 ganger, og hun sa 58 kr (!!) Hun var utenlandsk hun i resepsjonen, så kan være hun sa feil altså. Men 580kr er ikke mye det heller synns jeg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ringte dit jeg også. Hu sa 58kr. Jeg har det til og med på Mail :) får håpe det er ok å dra dit da:)
 
Frister såå å bestille time,men er bare 5+3 :p Så må vente noen uker
 
Frister såå å bestille time,men er bare 5+3 :p Så må vente noen uker

Jeg er bare i uke 6 (5+3), og jeg skal ha nå for å se mer nøyaktig.. usikker på termin for magen er diiiiiger :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er bare i uke 6 (5+3), og jeg skal ha nå for å se mer nøyaktig.. usikker på termin for magen er diiiiiger :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Jeg er også usikker på termin, for den syklusen min er jo heelt på bærtur. Kanskje jeg skal ringe å bestille neste uke da, bare for å se hva de sier :)
 
Jeg er bare i uke 6 (5+3), og jeg skal ha nå for å se mer nøyaktig.. usikker på termin for magen er diiiiiger :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Spennende å høre hvordan det gikk:) jeg er nemlig 5+2 og skal på ultralyd i morgen ( mest for å se om spira er der den skal være, har exu bak meg)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp