Tidlig ultralyd og størrelse på embryo

Malla90

Andre møte med forumet
Dere som har vært på tidlig ultralyd, hvor stort var embryoet? Er 6+3 i dag og fikk se et blinkende hjerte. Herlig følelse!! Men da jeg var der 11 mai var embryoet 2 mm og i dag ble det målt til 4 m. Burde det vokst mer? Står forskjellig størrelse på embryoet på forskjellige nettsider, så ble plutselig litt bekymret. Vet det bare er tullete for legen sa alt så bra ut! Men setter pris på hvis dere som har vært på UL rundt uke 6-7 vil dele deres erfaringer :)

Sist var jeg 6+2 og var da 4 mm. Nå 5+6 og 2,8 mm :)

7+1 11 millimeter. Han fikk også et mål på 10 mm som da tilsvarer 7+0 ifølge bildet jeg fikk med meg.

Var 6+2 og målte 4,4mm. Legen sa da at jeg var i underkant av 6 uker fordi fosteret var så lite... Satt meg selv noen dager tilbake etter det :-P

Var til UL i uke 6+2 og da var embryoet 6 mm. Legen sa bare at det stemte at jeg var rundt 6 uker på vei. Men var også til tidlig UL det jeg trodde var uke 6 sist også og da var også embryoet rundt 6 mm eller rundt det, men ble satt fram over 1 uke på UL i uke 12-13 og på OUL. Og sønnen min kom også en dag før den datoen jeg ble satt frem til. Virker som veldig tidlig UL er litt dårligere på å måle hvor langt man er på vei, tror det er lettere å måle feil også siden det er så lite.

Back
Topp