tidlig ultralyd og ny termin

Elaine

Forelsket i forumet
var på ultralyd i dag[:D]. alt var slik det skulle vere! det fyrste eg såg var at hjarte slo, blei så glad! har ikkje turd å gledd meg slik fordi eg myste forge, og fekk berre sjå ein død klump på ultralyden den gangen[:(].
Men no er altså alt berre bra med embryet! den nye terminen blei sett til 16 mars, så er no 8 veker og 6 dager på veg! Ønsker alle sammen lykke til vidare, og håper på det beste for alle sammen[:)]

Så bra at alt er vel [:D] Er avataren din bilde fra UL undersøkelsen? Helt utrolig hva man kan se!
Gleder meg fælt til jeg skal!

så flott at alt var bra!!! [:D] ingenting er bedre enn det![:D]  har også ett sånt bilde av vår lille "drue"!! [;)] 

Oi, det var et klart og tydelig bilde fra UL, så flott å se! Kan tenke meg at du var litt nervøs før timen siden du har opplevd å miste før, desto herligere å få se at alt står bra til [:)]

Jeg har også lyst på ul. Noen som vet hvor mye privat ul koster?

koster rett under 1000 kr.

Så flott  bilde! Gøy å høre at alt er vel!

Så vitti det bildet var. Hehe, ser ut som h*n svever rundt der inne. [:)] Åå, som jeg gleder meg til jeg skal på ul.. [:D]

det var det beste bilde frå ultralyden ja, fekk vel 5 stykker eller noko sont.  takk skal dokke ha alle sammen, var utrulig flott med tidlig ultralyd, er berre å anbefale det[:D]

Back
Topp