Mommin
Betatt av forumet
Hei!
Denne graviditeten har vært litt vanskelig så langt da jeg har hatt brun utflod og slå blødninger. Jeg håper noen der ute kan gi meg noen beroligende ord!
25. juni mensen
10 og 11 juli: Positiv EL test
14 - 16 juli: festeblødning
20 juli(9 dpo): Positiv graviditets test
2. august (5+1) begynner med brun utflod
3. august (5+2)ultralyd viste tykke slimhinner og hcg i blod 1700
5. August (5+4)hcg 2637
6. August (5+5) fostersekk synlig på ul
Brun utflod fortsetter litt i mellomtiden
14. August (6+6) foster, plommesekk, fostersekk og hjerte slår! Crl 0.33 cm
Brun utflod og svaaak blødning 2-3 ganger, bare kvart dråpe blod ca blandet med utfloden såvidt synlig hadde jeg ikke sett etter. Ellers vanlig utflod.
25. august (8+3) lille har vokst til 1.22 cm og hjerte slår enda.
Jeg er redd fordi jeg blir satt tilbake, fordi jeg har blødninger. Jeg har ikke vondt. Jeg skjønner ikke hva som skjer? Er dette normalt? Vokser det fint? Føler jeg får lite informasjon av forskjellige gynekologer.
Jeg kan ikke skjønne at det skal være noe galt da alt vokser som det skal, har jo vokst 0.89 cm på 10 dager(og er jo ikke lett å få til eksakte mål) og hjerte banker enda.
Jeg kan ha regnet 1-2 dager feil da jeg hadde positiv El test i to dager, så kan godt være 8+2 eller 8+1 og, er disse målene da fine?
Ønsker IKKE skrekkhistorier.
Denne graviditeten har vært litt vanskelig så langt da jeg har hatt brun utflod og slå blødninger. Jeg håper noen der ute kan gi meg noen beroligende ord!
25. juni mensen
10 og 11 juli: Positiv EL test
14 - 16 juli: festeblødning
20 juli(9 dpo): Positiv graviditets test
2. august (5+1) begynner med brun utflod
3. august (5+2)ultralyd viste tykke slimhinner og hcg i blod 1700
5. August (5+4)hcg 2637
6. August (5+5) fostersekk synlig på ul
Brun utflod fortsetter litt i mellomtiden
14. August (6+6) foster, plommesekk, fostersekk og hjerte slår! Crl 0.33 cm
Brun utflod og svaaak blødning 2-3 ganger, bare kvart dråpe blod ca blandet med utfloden såvidt synlig hadde jeg ikke sett etter. Ellers vanlig utflod.
25. august (8+3) lille har vokst til 1.22 cm og hjerte slår enda.
Jeg er redd fordi jeg blir satt tilbake, fordi jeg har blødninger. Jeg har ikke vondt. Jeg skjønner ikke hva som skjer? Er dette normalt? Vokser det fint? Føler jeg får lite informasjon av forskjellige gynekologer.
Jeg kan ikke skjønne at det skal være noe galt da alt vokser som det skal, har jo vokst 0.89 cm på 10 dager(og er jo ikke lett å få til eksakte mål) og hjerte banker enda.
Jeg kan ha regnet 1-2 dager feil da jeg hadde positiv El test i to dager, så kan godt være 8+2 eller 8+1 og, er disse målene da fine?
Ønsker IKKE skrekkhistorier.