Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk at du viser frem fullt navn og personnummer på bildet ditt nå.uke 13 noen vil gjette kjønn?
TakkHusk at du viser frem fullt navn og personnummer på bildet ditt nå.
GuttKan noen gjette ut fra mine bilder. Jeg fikk ikke en gang en antydning. og jeg er så nysgjerrig
Guttuke 13 noen vil gjette kjønn?
Jenteuke 13 noen vil gjette kjønn?
Jeg håper detJente
Syntes du det tydelig gutt?Gutt
Hvis det er nuben jeg ser så er jeg relativt sikker.. har du flere bilder?Syntes du det tydelig gutt?
Nei desverre, kun et i 3d. Jeg som hadde håpet på jente så lenge siden jeg har kunnet kjøpe søtt jentetøy Men tror nok storebror kommer til å bli happy om det stemmer med guttHvis det er nuben jeg ser så er jeg relativt sikker.. har du flere bilder?
Skjønner De er veldig flinke på Nub theory grupper på FacebookNei desverre, kun et i 3d. Jeg som hadde håpet på jente så lenge siden jeg har kunnet kjøpe søtt jentetøy Men tror nok storebror kommer til å bli happy om det stemmer med gutt
Det må jeg sjekke utSkjønner De er veldig flinke på Nub theory grupper på Facebook
Ville tippet jenteFant et til bilde om det var mer tydeligere
Man kan nok ikke se nub på dette bildet dessverre. Har du andre?Uke 13 vil noen gjette kjønn?