Tidlig ultralyd imorgen... OPPDATERT!

Raskatte

Elsker forumet

Da skal jeg til tidlig ul kl 1300 imorgen, og grugleder meg. Akkurat nå føler jeg egentlig at jeg gruer meg mest..Mistet i des 10' og juni 11'- så fryktelig nervøs for å ikke få se et bankende hjerte. Send meg positive vibber... :-)

Da har jeg vært på UL idag, og der fikk jeg se emoticon som slo...Sukk, alt så perfekt ut hittil og terminen stemte foreløpig på en prikk i forhold til størrelse på fosteret/embryoet. Jeg er forelsket og ble ganske rørt kan man si..Får ny UL i uke 12, og det er jo "bare" 5 uker til. Om alt var bra da, foreslo hun at jeg ikke trengte mer ekstra oppfølging. Så da får vi håpe alt fortsetter denne positive veien hittil:-) Sukk!!

I morgen skal du gå hjem med et smil om munnen!! Masse lykke til,det må gå bra!!:)

masse lykke til! 

lilly26 skrev:
masse lykke til, dette skal gå bra

Krysser alt som krysses kan for at det går braMasse lykke til!

Sender masse positive vibber :)

Masse masse lykke til :) Krysser fingrene for at det er bare gladmeldinger på ulen imorgen :)

Tusen takk jenter, stoler på dereemoticon

Heldig du er som skal på ul.  Krysser fingrene for at alt er fint :) Lykke til!!

lilly26 skrev:

lykke til i morgen begge to:)

masse masse masse positive vibber går din vei :) dette går bra skal du se :D

Det går nok kjempebra, alle gode ting er tre :)

lilly26 skrev:

:-)

Mange varme tanker sendes din vei! :-D

Masse positive vibber avsendtDette går bra.Alle gode ting er tre

AH84 skrev:
jeg skal og på tidlig ul imorgen.... jeg var første gang sist fredag,fikk se en fosterpose..men han fant ikke fosteret.. så han antok at jeg var en uke mindre en jeg trodde... så jeg har gått en uke å venta nå på å få komme inn igjen for å se om d er liv inni der.. jeg er og KJEMPE nervøs!!!!

Ønsker deg lykke lykke til imorgen..

(Jeg har time 13.30 )

Masse lykke til deg også!!! Det går nok fint skal du se:-)

Back
Topp