Tidlig ultralyd igjen :)

Lillefrue

Elsker forumet
Det var magisk. Alt stod bra til med lille ❤ hjertet banket fortsatt og lille bevegde godt på seg ❤ noe så herlig :D

Fikk time til enda en om 3 uker, da skal jeg også ha den vanlige første kontrollen. Som hu sa ble det litt sent, men fortsatt ikke for sent å ha første kontroll ;)

Spennende :D neste gang slipper jeg også å løfte bena å få innvendig. Siden det blir rundt uke 12 så blir det utvendig :D

Merker jeg blir satt frem og tilbake på disse kontrollene så holder meg til 9+5 frem til Oul :)

Goodi :) deilig når alt er fint!
Skal på ny ultralyd 8 juli. Å gleder meg veldig! Da da er jeg nesten 15 uker :) håper å se kjønn da :D

Jeg var nervøs før ultralyden idag, fordi jeg hadde antydning til en liten blødning igjen i går, så det hjalp og roet meg ned å se hjerte slå og bevegelse der inne ❤ er så overlykkelig over at lille har det fint ❤

Hvordan funker innvendig ul? Skall på til i morgen og er førstegangsgravid og har aldri vært med på noe slikt før så aner ikke hva jeg skal forvente :p Er ca uke 10+0 i morgen

Hvordan funker innvendig ul? Skall på til i morgen og er førstegangsgravid og har aldri vært med på noe slikt før så aner ikke hva jeg skal forvente :p Er ca uke 10+0 i morgen
Aldri vært hos gynekolog? Du setter deg i en stol med beina i bøyler (som regel automatisk), så tar gynekologen masse glidemiddel på en tynn stav. Må ærlig innrømme at jeg ikke kjenner den engang. Så kommer mini opp på skjermen :) Lykke til!

Aldri vært hos gynekolog? Du setter deg i en stol med beina i bøyler (som regel automatisk), så tar gynekologen masse glidemiddel på en tynn stav. Må ærlig innrømme at jeg ikke kjenner den engang. Så kommer mini opp på skjermen :) Lykke til!

Nei, har ikke vært hos gyn før :o burde vel ha vært men kom aldri så langt :p har tatt celleprøve hos legen eneste men da er det jo bare litt skraping, ingen kamera :p

Det var magisk. Alt stod bra til med lille ❤ hjertet banket fortsatt og lille bevegde godt på seg ❤ noe så herlig :D

Fikk time til enda en om 3 uker, da skal jeg også ha den vanlige første kontrollen. Som hu sa ble det litt sent, men fortsatt ikke for sent å ha første kontroll ;)

Spennende :D neste gang slipper jeg også å løfte bena å få innvendig. Siden det blir rundt uke 12 så blir det utvendig :D

Merker jeg blir satt frem og tilbake på disse kontrollene så holder meg til 9+5 frem til Oul :)
Så fint å høre at alt var bra :)

Nei, har ikke vært hos gyn før :eek: burde vel ha vært men kom aldri så langt :p har tatt celleprøve hos legen eneste men da er det jo bare litt skraping, ingen kamera :p
Pjoh bra du har tatt celleprøve! Celleprøve er virkelig det eneste du kjenner noe av. De fleste gynekologer går også inn for å få deg til å slappe av, så dette går helt fint ;)

Back
Topp