Tidlig ultralyd igjen :)

Vestlandsjenta

er nå mamma til to små gull <3
Novemberskattene 2014 <3
Siden jeg mistet sist får jeg så god oppfølging denne gangen. Det er så betryggende å få bekrefta at alt står bra til med den lillle reka :) I går var jeg på min andre tidlige ultralyd, 5+6 uker på vei. Reka hadde nesten dobblet seg i størrelse på bare 3,5 dager, og hjertet slo osm bare det! :D Det er helt utrolig å følge med! Gleder meg til neste ultralyd på mandag etter påsken, da ser vel reka ut som et lite menneske <3
 
ImageUploadedByBV Forum1397201553.445843.jpgImageUploadedByBV Forum1397201581.010355.jpg

Det er ikke store reka, men den vokser perfekt <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så heldig du er:) Herlig å se<3


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Så herlig <3


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Det er så godt å se framgangen :D <3
 
Så morro og se :) jeg skal tilbake på ul i dag og da er det bare tre dager siden sist, håper jeg også får se noe større nå enn forrige gang


Sitter på mobilen
 
Så herlig ♡♡♡



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Så flott :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så bra du får god oppfølging! :) Utrolig hærlig å se lille reka <3
 
ImageUploadedByBV Forum1397475139.373559.jpg
Jeg har vært på ny ultralyd i dag 6+3, og alt ser fremdeles perfekt ut<3 lille spira <3 fikk til og med høre hjerteslag i dag, så deilig! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så heldig du er så får så god oppfølging! :) Veldig glad for at alt står bra til med spira! :)
 
Så herlig ♡♡ Så helt likt ut som det jeg så idag, men jeg fikk ingen bilde :( og glemte spørre. Ble så glad for det jeg så :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Back
Topp