Tidlig ultralyd i Trondheim

Trultemor87

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Noen som har tatt tidlig ultralyd i Trondheim som kan abefale ett sted? Hvor tidlig tok dere? Er det innvendig ultralyd før uke 12?
 
Jeg var på ultraportalen ( www.ultraportalen.no ) å tok tidlig ultralyd, hadde en kjempetrivelig jordmor som utførte ultralyden.
Jeg var etter menstermin 7+4 uker, og da tok hun utvendig ul. Men jeg ble satt tilbake til 5+5. Hun hadde kommet til å tatt innvendig hvis hun ikke hadde sett hjerteaktivitet på utvendig.
 
Jeg har god erfaring med Medicus, topp moderne utstyr og flinke folk som er eksperter på området:)
Tok innvendig ul når jeg var 7+1 å fikk se og høre ett bankende hjerte:)

Termin 4. Januar:)
 
Jeg var på ultraportalen ( www.ultraportalen.no ) å tok tidlig ultralyd, hadde en kjempetrivelig jordmor som utførte ultralyden.
Jeg var etter menstermin 7+4 uker, og da tok hun utvendig ul. Men jeg ble satt tilbake til 5+5. Hun hadde kommet til å tatt innvendig hvis hun ikke hadde sett hjerteaktivitet på utvendig.

Så kjedelig å bli satt tilbake såpass mye som to uker da... Men det sies vel at man skal gå utifra menstermin fram til ordinære ultralyd? Husker du hvor mye du betalte ca?
 
Så kjedelig å bli satt tilbake såpass mye som to uker da... Men det sies vel at man skal gå utifra menstermin fram til ordinære ultralyd? Husker du hvor mye du betalte ca?
Kjedelig det ja, men jeg har alltid blitt satt litt tilbake på ordinær ultralyd i tidligere svangerskap også. Men fordet
så har jeg født før UL termin :) Jeg betalte 1000kr.
 
Kjedelig det ja, men jeg har alltid blitt satt litt tilbake på ordinær ultralyd i tidligere svangerskap også. Men fordet
så har jeg født før UL termin :) Jeg betalte 1000kr.

Da er det sikkert ikke noe å bry seg om nå heller ;) Kanksje jeg skal bestille en time jeg også! Spennende! :)
 
Jeg skal på ultraportalen i morgen :)
Gru gleder meg!!
Er 8+4 i morgen.. håper vi får sett bønna og hørt hjertelyd :)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆
 
Jeg skal på ultraportalen i morgen :)
Gru gleder meg!!
Er 8+4 i morgen.. håper vi får sett bønna og hørt hjertelyd :)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Å så spennnede! Lykke til :D
 
Jeg har vært både på ultraportalen og medicus, men trivdes best hos medicus :) begge er bra!


Termin 9.jan ❤️
 
Jeg har bestilt meg time hos Ultraportalen til når jeg er 11+0. Før uke 13 koster det 1000,-, etter det tror jeg det koster 1400,- men da får du også med minnepinne med bilder. Virker som det er mange som tar UL rundt uke 7/8. Er det noen spesiell grunn til at dere tar akkurat da? Hva var prisen hos Medicus?
 
Jeg har bestilt meg time hos Ultraportalen til når jeg er 11+0. Før uke 13 koster det 1000,-, etter det tror jeg det koster 1400,- men da får du også med minnepinne med bilder. Virker som det er mange som tar UL rundt uke 7/8. Er det noen spesiell grunn til at dere tar akkurat da? Hva var prisen hos Medicus?
Jeg betalte 1250,- på Medicus, var 7+1:)


❤️️Termin 4.januar❤️
 
Jeg har bestilt meg time hos Ultraportalen til når jeg er 11+0. Før uke 13 koster det 1000,-, etter det tror jeg det koster 1400,- men da får du også med minnepinne med bilder. Virker som det er mange som tar UL rundt uke 7/8. Er det noen spesiell grunn til at dere tar akkurat da? Hva var prisen hos Medicus?

Klarte ikke vente lenger..! var så utålmodig :D
 
Har kanskje fått de svarene du ønsket, men hopper inn uansett snakket selv med legen min og forklarte at jeg ønsket tidlig UL for å være sikker på at alt var bra. Han henviste meg videre til ei dame på Sirkus shopping i 4.etg. Tok bare noen få dager og jeg betalte 50-60kr. Alt sto bra til!:) fikk se, målt fosteret, vite termin, høre hjertet og fikk med et bilde hjem:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp