Tidlig ultralyd i Oslo

Forventningsfull:)

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Dere som har tatt tidlig ultralyd i Oslo: hvor, hvor mye kostet det, og hvor lang ventetid? -og evt om dere vil anbefale stedet eller ikke, men jeg antar alle gjør det de skal.
Jeg er så dritstressa av noen blødninger, og jeg tror ikke jeg orker å vente med å få vite hvordan det ståtil til inni der.

Jeg var på tidlig ultralyd på Oslo city legesenter. Veldig fornøyd :) Kosta vel rundt 1200. Ikke noe ventetid i det hele tatt tror jeg.. Ønska meg en lørdag, og fikk førstkommende. Bestilte vel på en onsdag. :)
Det var innvendig UL, kjapp prosess. Veldig hyggelig dame og vi ble beroliget og fikk bilder. :)

Jeg har tidligere tatt på Volvat og skal ta det der denne gang og. Husker ikke hva det kosta, men veldig fornøyd med timene jeg har hatt.

Jeg har også vært på TUL på Oslo city legesenter (6+0). Er fornøyd, og tenkte å dra tilbake i uke 12-13

Var hos Oslogynekologene uke 7+1 (utvendig) fikk se og høre hjertet og spiren og 4 ulike bilder. Veldig fornøyd! Betalte 1115 kr tror jeg (uten henvisning) om du får henvisning koster det 60 kr tror jeg . Sentralt ved tbanen på majorstua. Uten henvisning får du time etter kl.16, bra ifht jobb osv. Jeg ringte to uker før og det var ikke noe problem.

Tusen takk for svar! Nå var jeg hos legen i dag og fikk - mirakuløst - time til gyn allerede i morgen! Legen hadde ikke trodd hun skulle få tak i dem på telefon en gang. Så nå får jeg endelig svar og slipper til og med å betale dyrt.
"Grugleder" meg....

Back
Topp