Tidlig ultralyd i Oslo

Bolla86

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Junibollene 2023
Dere som har vært til tidlig ultralyd i Oslo alt med denne spira eller evt med tidligere spirer. Hvor har dere vært og var det bra?
Vi har bestemt oss for å dra på tidlig ultralyd, men siden det er min første graviditet vet jeg ingenting og hvilke steder som er bra og ikke:)

Jeg bor ı Oslo og førstegangs gravid, har vært både i uke 6 og 12 på spesialistsenteret for kvinner AS. Han som jobber der er dyktig, men det eneste som er problemet er at det er på Jessheim. Dette stedet ble anbefalt av min lege som selv har vært deranbefales.

Jeg bor ı Oslo og førstegangs gravid, har vært både i uke 6 og 12 på spesialistsenteret for kvinner AS. Han som jobber der er dyktig, men det eneste som er problemet er at det er på Jessheim. Dette stedet ble anbefalt av min lege som selv har vært deranbefales.
Takk for tips, bare synd det er såpass langt unna. Tror ikke jeg får til å dra så langt...:(

Jeg ble også varmt anbefalt han på Jessheim da jeg undersøkte litt rundt for å ta tidlig UL privat da jeg var gravid i høst, før jeg mistet. Nå fikk jeg det dekt denne gangen, så da har jeg bare vært på Msjorstuhuset.

De to forrige gangene har jeg vært på ultralydklinikken på Lysaker - veldig fornøyd, og utrolig hyggelig (og litt rar) legen som er der :)

Back
Topp