Bkno3897492
Andre møte med forumet
Jeg tenkte å bestille ultralyd rundt uke 11-12 og lurer på om noen har tips til hvor jeg bør gå/evt ikke gå i Oslo mtp pris, opplevelse, informasjon osv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har i hvert fall ingen gode minner fra Oslo City. Det var veldig upersonlig, raskt og litt brutalt egentlig. Jeg var da førstegangs, og ble litt lei meg av hele opplevelsen. Selvfølgelig fantastisk å se lille knøtt, men de som jobbet der var bare ikke flinke.

Jeg ville også valgt Spesialistsenteret og Dr. L men det er jo ikke i Oslo, derfor jeg ikke nevnte det![]()
Hvis du skal på ultralyd rundt uke 12 ville jeg gått for organrettet ultralyd på spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. Det er jo noen 100lapper dyrere , men absolutt verdt det tenker jeg. Grundige gjennomgang, god informasjon og virkelig følelsen av å bli tatt på alvor.
Ellers ville jeg valgt Oslo Jordmorklinikk som mange over her skriver.
Oslo city kun ved krise dersom ingen andre har åpent.
Vi var hos en som het Stine som var veldig søt, entusiastisk og forklarte alt nøye hele veien. Kan virkelig anbefales!