Tidlig ultralyd i morgen, bekymringer i kø.

nordlandsfrøken

Blir kjent med forumet
Skal i tidlig UL i morge, grunnen er at jeg er usikker på hvor langt jeg er. Min egen beregning er 8+2

Er så himla bekymret! Føler sånn på meg at noe ikke stemmer... Kanskje er det fordi vi har brukt 2,5 år å bli gravide denne gangen og fordi jeg har ei jente fra før og vet hva jeg "går glipp" av om det ikke er noe liv. Var aldri bekymret sist, og nå er alt så anderledes.. Føler meg ikke ordentlig gravid fordi symptomene er så anderledes og mindre tilstede.. Huff :(
Kommer ikke til å sove ett sekund i natt :( :(
Vet ikke hva man kan se så tidlig heller
 
Håper og tror at alt er som det skal hos deg :) husk at ingen svangerskap er like! Forrige svangerskap hadde jeg nesten ikke kvalme, og det bekymret meg veldig! Ut kom en sprell levende gutt :) denne gangen har jeg hyperremises og ligger rett ut i tillegg til konstant hodepine :( så kanskje du rett og slett venter gutt denne gangen? ❤ Krysser fingrene for deg :)
 
Jeg føler med deg. Hadde det likt som deg selv om symptomene var på plass. Jeg tror det er mammagenet vårt som vil det beste for spiren vår <3 ønsker deg masse lykke til, det går nok kjempefint :) <3
 
Skal i tidlig UL i morge, grunnen er at jeg er usikker på hvor langt jeg er. Min egen beregning er 8+2

Er så himla bekymret! Føler sånn på meg at noe ikke stemmer... Kanskje er det fordi vi har brukt 2,5 år å bli gravide denne gangen og fordi jeg har ei jente fra før og vet hva jeg "går glipp" av om det ikke er noe liv. Var aldri bekymret sist, og nå er alt så anderledes.. Føler meg ikke ordentlig gravid fordi symptomene er så anderledes og mindre tilstede.. Huff :(
Kommer ikke til å sove ett sekund i natt :( :(
Vet ikke hva man kan se så tidlig heller

Kjenner meg så godt igjen i det du skriver! De siste dagene har jeg kjent på en økende bekymring og frykt for at det er noe som ikke stemmer. Så i kveld booket vi tidlig ultralyd og fikk time allerede på onsdag! Jeg har nesten ingen symptomer sammenlignet med forrige graviditet bortsett fra super luktesans og ligamentsmerter. Men samtidig vet jeg jo at ingen svangerskap er like. Er så redd for MA denne gangen og jeg aner ikke hvor bekymringen kommer fra. Er også usikker på hvor langt jeg er på vei pga en merkelig blødning midt i august.. Masse lykke til i morgen, alt er sikkert i den skjønneste orden ❤️ :)
 
Ønsker deg masse lykke til i morgen!! Vi var rundt den tiden mitt forrige svangerskap og vi fikk se en liten bamsemums med bittesmå armer og bein. Den bevegde seg litt og hadde et lite herlig bankende hjerte! :)
 
Tusen takk dere! Tenker jo at jeg har mange symptom, bare kvalmen som ikke er like framtredende og konstant, kanskje det er gutt :) skal prøve å sove litt, gruer og gleder meg på samme tid!
 
Takl for alle lykkeønskninger,dere <3 vet ikke om jeg ble noe klokere eller mindre bekymret i dag. Var forberedt på å se lite siden det er tidlig. Var jo utvendig ul og her var det lite å se. Men noe var der, en liten prikk som lå i livmorhulen. :) hun kunne bare se det såvidt og det gule legemet..så er nok ikke så langt på vei som jeg tror. Vanskelig å se siden jeg også har så mye arrvev etter KS. Skulle vært til innvendig ul men det må bli hos gyn og venter enda på time der. Så må nok vente enda noen uker på å se om det er ett hjerte som slår, krysser alt for at det er det. Men godt å se at noe er langt der inne :)
 
Takl for alle lykkeønskninger,dere <3 vet ikke om jeg ble noe klokere eller mindre bekymret i dag. Var forberedt på å se lite siden det er tidlig. Var jo utvendig ul og her var det lite å se. Men noe var der, en liten prikk som lå i livmorhulen. :) hun kunne bare se det såvidt og det gule legemet..så er nok ikke så langt på vei som jeg tror. Vanskelig å se siden jeg også har så mye arrvev etter KS. Skulle vært til innvendig ul men det må bli hos gyn og venter enda på time der. Så må nok vente enda noen uker på å se om det er ett hjerte som slår, krysser alt for at det er det. Men godt å se at noe er langt der inne :)
Godt hun så noe da hvertfall! Det er litt tidlig for utvendig ul nå for mange. Håper tiden til ny innvendig går fort! :)
 
Takl for alle lykkeønskninger,dere <3 vet ikke om jeg ble noe klokere eller mindre bekymret i dag. Var forberedt på å se lite siden det er tidlig. Var jo utvendig ul og her var det lite å se. Men noe var der, en liten prikk som lå i livmorhulen. :) hun kunne bare se det såvidt og det gule legemet..så er nok ikke så langt på vei som jeg tror. Vanskelig å se siden jeg også har så mye arrvev etter KS. Skulle vært til innvendig ul men det må bli hos gyn og venter enda på time der. Så må nok vente enda noen uker på å se om det er ett hjerte som slår, krysser alt for at det er det. Men godt å se at noe er langt der inne :)

Så bra at du fikk se noe :) Alt er sikkert som det skal :) Min tur i morgen (8+4) og jeg har sikkert også en del arrvev etter keisersnitt i september i fjor men jeg håper og tror at det blir innvendig ultralyd for min del i morgen og at man kan bli kvitt noen av bekymringene. Håper det ikke er altfor lenge du får time hos gynekolog så du kan slippe å bekymre deg :)
 
Back
Topp