Tidlig ultralyd i dag

Kaktus90

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Hei.

Jeg skal på tidlig ultralyd i dag. Dere som allerede har vært det; var det innvendig eller utvendig? :)

7+4 ble det forsøkt først utvendig og så gjort innvendig fordi hun ikke så noe fra den vinkelen.

Kommer an på hvor langt en er på vei og hvor mye polstring en har :) Tok utvendig i uke 10 med første og såg kjempe godt, tatt innvendig med nr to i uke 5/6 og 8/9 :)
Lykke til i dag:)

Riktignok så gode bilder det blir så tidlig. Men vi så den lille klumpen og hjerteslagene godt :)

Var ikke så voldsomt tydelig bilde på innvendig på meg heller, selv om vi så hjertet godt. Gyn hadde ikke noe problem med å se hva som var hva da ;)

Jeg er slank, og iallfall nå etter uker med kvalme så kanskje det blir utvendig om 2,5uke da. Egentlig mer behagelig med innvendig :p det presser sånn på blæra med utvendig...

Tror kvaliteten har mye med hvor gammelt utstyret er også.

Takk for alle svar! Da er det bare å smøre seg med tålmodighet i halvannen time til. Er så nervøs for at det ikke skal være liv :nailbiting::(

Kom nettopp hjem nå. En liten bønne på 24 mm med fine hjerteslag ❤️ Beregnet til 9+2, så foreløpig termin er 11. mai.

Back
Topp