Tidlig ultralyd i dag

Tiger2017

Elsker forumet
Januar 2017
Da har jeg også vært på Tidlig Ultralyd hos Ultralydklinikken avd. Bergen :) Fikk mange fine bilder og videoer på minnepenn og alt så bra ut med sjøhesten (synes det så ut som en sjøhest på 3D bildene)

Endelig har det gått opp for meg at jeg faktisk er gravid :P Ble etterpå på Norli og kjøpe boken "Da jeg var liten". Gleder meg til å starte på den. Er kjempefornøyd :)

Ååå så gøy :) skal inn tirsdag om ei uke og er superspent på hva som er inni her. Hvor langt er du på vei? Jeg er vel 12 + 5 når jeg skal inn :)

Så flotte bilder! :) var det lett å få time? Og hva betalte du for 3d? :)

Vi skal tilbake på volvat i neste uke, men dær har dem ikke 3d :(

Spennende. Hvor manger uker er du? Spent på om jeg får tydelige(som deg) bilder.
Jeg er 12+1 :)

Ååå så gøy :) skal inn tirsdag om ei uke og er superspent på hva som er inni her. Hvor langt er du på vei? Jeg er vel 12 + 5 når jeg skal inn :)
Da får du nok sett litt mer enn jeg gjorde, men fikk sett 5 fingre og tær og fikk en liten "dans" på video også som var kjempekjekt :)

Så flotte bilder! :) var det lett å få time? Og hva betalte du for 3d? :)

Vi skal tilbake på volvat i neste uke, men dær har dem ikke 3d :(

Jeg betalte 1400kr, er nok blant de dyreste men verdt hvert øre. Er ganske fullt der, men du kan bestille over nettsiden deres :) Jeg bestilte egentlig når jeg fant ut jeg var gravid i mai :)

Så nydelige bilder <3 Var der sist graviditet i uke 10, verdt hver krone :-)

Gratulerer så kjempe mye! :) Og så flotte bilder! :)
Var der selv i uke 12! :D De er sååå hyggelige!
Anntydet de noe kjønn? ;) Her gjettet de, men sa at det var 50/50 uansett, men de tippet riktig! :D

Vil du vite hvilket kjønn? Hvis de ikke sa noe kan du legge ut bilde med den lille streken mellom bena så kan vi gjette. Syns jeg ser litt av den på første bilde;) både gutter og jenter har!

Skal på ultralydklinikken på ccvest på torsdag, da er jeg 13+0 :) veeeeeeldig spent, gøy å se at du fikk så flotte bilder

Back
Topp