Tidlig ultralyd i dag

Softis

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Fikk se et lite hjerte som slo :D
Ble flyttet fram noen dager, fra 5+6 - 6+1 :)
Og en liten cyste på den ene eggstokken har jeg også..
Mye i magen min!
 
Fikk se et lite hjerte som slo :D
Ble flyttet fram noen dager, fra 5+6 - 6+1 :)
Og en liten cyste på den ene eggstokken har jeg også..
Mye i magen min!
Åååh, så spennende!
Jeg skal på ultralyd om 2 uker, gleder meg. Skal du noe mer nå tenker du eller vente til vanlig i uke 18?
 
Gratulere:)
 
gratulerer :) gleder meg til det er min tur :) bare litt over ei uke igjen :D
 
Åååh, så spennende!
Jeg skal på ultralyd om 2 uker, gleder meg. Skal du noe mer nå tenker du eller vente til vanlig i uke 18?
Skal i uke 9, 12 og 15 før oul. Får tett oppfølging av flere årsaker :)
 
Så utrolig bra:-D såg dem noe hvorfor du spotter en del? Kan det være cysten?
 
Fikk se et lite hjerte som slo :D
Ble flyttet fram noen dager, fra 5+6 - 6+1 :)
Og en liten cyste på den ene eggstokken har jeg også..
Mye i magen min!

Jeg var også på tidlig ul i dag og hadde som deg en cyste, min er på høyre eggstokk. Legen sa til meg at det var et godt tegn for graviditeten at cysten var der... Jeg har aldri hatt cyster der før.
 
Så utrolig bra:-D såg dem noe hvorfor du spotter en del? Kan det være cysten?
Nei, det var ikke cysten eller noe annet i livmoren som gjør at jeg spotter. Han mener det kommer lengre nede i fra og at det ikke er noe å bry seg om. Så det var bra :)
 
Jeg var også på tidlig ul i dag og hadde som deg en cyste, min er på høyre eggstokk. Legen sa til meg at det var et godt tegn for graviditeten at cysten var der... Jeg har aldri hatt cyster der før.
Nå ble jeg litt nysgjerrig, sa han hvorfor den er bra for graviditeten? :) Jeg har hatt en cyste som jeg vet om før og det var sinnsykt vondt noen dager når den sprakk. Ble Sykehusinnleggelse og operasjonsteamet stod klart, men slapp til slutt unna operasjon.
 
Nei, det var ikke cysten eller noe annet i livmoren som gjør at jeg spotter. Han mener det kommer lengre nede i fra og at det ikke er noe å bry seg om. Så det var bra :)
Såå bra :-D
 
Nå ble jeg litt nysgjerrig, sa han hvorfor den er bra for graviditeten? :) Jeg har hatt en cyste som jeg vet om før og det var sinnsykt vondt noen dager når den sprakk. Ble Sykehusinnleggelse og operasjonsteamet stod klart, men slapp til slutt unna operasjon.
Han sa bare at det var positivt. Han var ikke så lett å forstå. Men mente St han sa det hjalp i forhold til hormon produksjon.
 
Back
Topp