Tidlig ultralyd i dag kl 13 spm

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Er 12+3 i dag? Noen sjans for at de kan ta ultralyden utenpå magen? Eller må jeg ha den innvendig??

Skulle egentlig ha med mamma siden gubben er på kurs, men hun er blitt syk. Så nå skal pappa vær med. Hehe.. Hadde vært kjekt med utvendig ultralyd da :P

Da var ultralyd overstått, har en frisk og fin baby i magen. Var akkurat 12+3 i dag :) veldig lykkelig nå kjenner jeg. Babyen kryssa beina veldig godt så ingen sjans for at den skulle gi oss noe antydning til kjønn :)

Desember 2014

Bruker App

Last edited:
Er 12+3 i dag? Noen sjans for at de kan ta ultralyden utenpå magen? Eller må jeg ha den innvendig??

Skulle egentlig ha med mamma siden gubben er på kurs, men hun er blitt syk. Så nå skal pappa vær med. Hehe.. Hadde vært kjekt med utvendig ultralyd da :P

Desember 2014

Bruker App
Store sjanser for utvendig, kommer ann på plasseringen på livmoren hvor bra bilde man får. Tar de innvendig legger de nok over en handduk eller noe :)

Jeg tok utvendig 10+4. Og ingen problem med å se babyen. Han målte den riktignok til 11+3 men lell :)

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Bra om det går :P har på meg kjole sånn i tilfelle. Meeen bare litt rart når pappa er med. Men veldig koselig at han kom så jeg slapp å gå alene. Så nå er det bare 2 timer igjen! Litt veldig nervøs :)

Desember 2014

Bruker App

Bra om det går :P har på meg kjole sånn i tilfelle. Meeen bare litt rart når pappa er med. Men veldig koselig at han kom så jeg slapp å gå alene. Så nå er det bare 2 timer igjen! Litt veldig nervøs :)

Desember 2014

Bruker App
Her tar de utvendig fra uke 11.
Tvitvi:)

Utvendig vil jeg tro :) Jeg tok utvendig 10+4. Så koselig med følge av pappa, lykke til :)

Tror det er litt forskjellig. Var hos gyno denne gang i uke 9, han tok innvendig først men bytta til utvendig etterpå. Hos jm tok hun kun utvendig i uke 10+5(nr2). Men en venninne var hos samme jm i uke 13 og hennes livmor var bakovervendt, bildet ble derfor dårlig og hun bytta til innvendig. Så jeg tror de sikkert uansett starter med utvendig på deg :)

Masse lykke til :) gleder meg til oppdatering!!!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Jeg fikk utvendig 11+2. ingen problem :)

Jeg fikk utvendig i både uke 6 og 10+6. Prøvde å ta innvendig i uke 6 men da så jordmora ingenting.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Godt å høre at så bra ut. :)

Så bra å høre at luringen så frisk og fin ut ❤️

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Så bra alt var bra :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp