Tidlig ultralyd i Bergen

Mamsi

Blir kjent med forumet
Oktobergull 2022
Noen som har vært på tul i Bergen og har et sted å anbefale? Og i hvilken uke er det best å ta tul? Gjorde det ikke under forrige svangerskap, men veldig lyst denne gangen. Først og fremst for å se at alt står bra til, men også fordi jeg har uregelmessig menstruasjon (og vi var ikke prøvere), så aaaaaner ikke hvor lang syklus jeg har eller når jeg hadde eggløsning [emoji1381] Får forskjellig termindato og uke+dag for hver terminkalkulator jeg prøver.

Skal på volvat på lagunen i morgen, så kan gi deg en oppdatering om hva jeg syns etter det [emoji4] er da 9+4 (hadde egentlig time forrige uke men gynekologen ble syk).

Skal på volvat på lagunen i morgen, så kan gi deg en oppdatering om hva jeg syns etter det [emoji4] er da 9+4 (hadde egentlig time forrige uke men gynekologen ble syk).

Åh, så spennende! Masse lykke til [emoji847] gleder meg til å høre dine erfaringer!

Anbefaler Ultralydklinikken og Marsha! Superflink!

Signerer denne.

Har vert der 3 ganger tidligere. Og jeg har vert like fornøyd alle gangene[emoji16]
Skal tilbake 15 juni. Da er jeg litt over 12 uker.

Dersom du ønsker å se mest mulig er det lurt å ta det i uke 12-13:)

Dr. Mortensen Sentrumslegene!
Anbefaler han på det sterkeste. Var der sist og skal der igjen. Han er utrolig flink faglig og blir rost og anbefalt av andre leger :) jeg skal dit når jeg er 11+2. Sist var jeg der når jeg var 14 uker, da kan man se litt mer. Kanskje til og med kjønnet :)

Jeg tok første TUL på Klinikk Hausken da jeg var 7+3. Veldige dyktige og greie folk der. De har alltid nytt og topp utstyr og jeg synes jeg fikk sett mye selv om det var tidlig[emoji4]

På fredag (9+3) skal jeg til dr Mortensen hos Sentrumslegene. Hørt og lest mye bra om han, så er spent på det [emoji4] Fordelen der er jo at det ligger sentralt og har åpningstider på ettermiddag/kveld også [emoji4][emoji106]

Var hos Volvat på lagunen i dag hos Tetjana. Var egentlig veldig greit, fikk se den lille og bankende hjerte. Og hun svarte på alle spørsmål vi hadde.

Eneste var at hun mente de ikke hadde lov til å si noe om kjønnet før uke 18, så spørs om jeg ikke ringer til noen andre rundt uke 13-14 for å se om de gjør det (vil helst vite før vi skal på ferie, og forhåpentligvis shoppe, med mindre dato hos sykehuset blir før ferien i august).

Prisen ble 1600kr, med mindre man er medlem, så det koster jo litt. Men vi syns det var verdt det for å roe oss litt ned :) Tror det ble litt mer virkelig for samboeren og når han hørte hjertet :)

Var hos peter så ett vanskelig navn. På bryggen. Fikk henvisning fra lege så det kostet kun 60kr.

Har bestillt 12 ukers tul privat på Hausken om 12 dager. Forrige gang fikk vi vite kjønn der ved 12 uker.
Siden det er privat så koster det 1250kr.

Som flere over her så anbefaler jeg Ultralydklinikken på Landås. Masha er kjempeflink og såååå hyggelig. Var hos henne to ganger forrige svangerskap.

Denne gangen var jeg hos henne da jeg var 7+0 for å se at alt var bra (bankende hjerte) og skal tilbake når jeg er 12+4 og vi kan se litt mer. Kommer nok også til å gå for 3D bilder senere i svangerskapet.

Back
Topp