Tidlig ultralyd i Bergen til en grei pris?

StineH

Elsker forumet
Hei dere!
Jeg var hos legen min i går, og til tross for at hun er kjempegrei og vi har en veldig god tone - Så ville hun altså ikke henvise meg til tidlig UL. Hun mente den sene aborten for 2 år siden, og den i år i februar ikke kunne settes i sammenheng. Så da sitter jeg her da, og prøver å berolige meg selv med at alt sikkert er i orden, mens tankene om privat UL bare blir sterkere og sterkere..

Nå er jo jeg student, og mannens lønn er vår eneste inntekt - Dermed har vi rett og slett ikke råd til type 1500,- ekstra i utgifter, spesielt ikke nå rett før sommeren.

Så derfor lurer jeg på - Er det noen som har erfaringer med private klinikker som utfører UL for en litt greiere penge? Type under 1000,- i Bergen? Det er jo "bare" en tidlig UL for å se at alt er som det skal, så ingen behov for hverken bilder eller 3D. Leste noen gamle tråder om noe som het Alfahelse på bryggen?

Takk for svar :D

Sentrumslegene skal ha 1200 kr dersom du har gyldig studentbevis. Har ikke klart å finne billigere:-(
Det er liksom der jeg har endt opp også, og 1200 å bruke på ultralyd - det har jeg rett og slett ikke...

Har egentlig bare slått ifra meg tanken på tidlig UL.

Back
Topp