Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse kan anbefalesJeg skal flytte østover og har ingen peiling på hvor jeg kan ta tidlig ultralyd! Noen som har en anbefaling?![]()
Åå, det er jo fint! Men litt langt til Drammen for min del, bor ganske langt østHvis du søker fødeplass på drammen sykehus så har de TUL for alle, fikk jeg beskjed om![]()
Ja da blir det langt. Når du skrev "øst" så tenkte jeg du kanskje bodde på vestlandet fra førÅå, det er jo fint! Men litt langt til Drammen for min del, bor ganske langt øst![]()

Hehe, ja! Det stemmer detJa da blir det langt. Når du skrev "øst" så tenkte jeg du kanskje bodde på vestlandet fra før![]()
Jeg kan virkelig anbefale spesialistklinikken for kvinner på Jessheim. Var der ifm mitt første svangerskap. Veldige flinke begge to som jobber der.Jeg skal flytte østover og har ingen peiling på hvor jeg kan ta tidlig ultralyd! Noen som har en anbefaling?![]()
Jeg skal flytte østover og har ingen peiling på hvor jeg kan ta tidlig ultralyd! Noen som har en anbefaling?![]()
Takk for tips! Jessheim er veldig praktiskJeg kan virkelig anbefale spesialistklinikken for kvinner på Jessheim. Var der ifm mitt første svangerskap. Veldige flinke begge to som jobber der.
De var så flinke der at jeg faktisk vurderer å dra dit nå og… selv med 2 timers kjøreturTakk for tips! Jessheim er veldig praktisk![]()