Krepsen89 Gift med forumet Assistert-jentene Himmelbarn Februarlykke 2016 Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️ 18 Mai 2020 #1 Når trer dette i kraft? Jeg testet positivt i dag, betyr det at jeg rekker å få med meg dette? Vil jo være rundt 10 uker den 1. Juli.
Når trer dette i kraft? Jeg testet positivt i dag, betyr det at jeg rekker å få med meg dette? Vil jo være rundt 10 uker den 1. Juli.
Augustspire Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Maiskolbene 2023 :-) Junibollene 2023 18 Mai 2020 #2 Krepsen89 skrev: Når trer dette i kraft? Jeg testet positivt i dag, betyr det at jeg rekker å få med meg dette? Vil jo være rundt 10 uker den 1. Juli. Klikk for å utvide … Såvidt jeg har forstått kommer det til å ta tid for å få på plass midler og personell for å gjennomføre dette
Krepsen89 skrev: Når trer dette i kraft? Jeg testet positivt i dag, betyr det at jeg rekker å få med meg dette? Vil jo være rundt 10 uker den 1. Juli. Klikk for å utvide … Såvidt jeg har forstått kommer det til å ta tid for å få på plass midler og personell for å gjennomføre dette
Vanillaflower Gift med forumet Tilgangsansvarlig Himmelbarn MayDay2021 19 Mai 2020 #3 Tror og det kan variere fra sykehus til sykehus når de får ordningen opp å gå. Ville ringt til sykehuset du hører til og spurt hva de tenker
Tror og det kan variere fra sykehus til sykehus når de får ordningen opp å gå. Ville ringt til sykehuset du hører til og spurt hva de tenker
Lita-go Elsker forumet Desemberlykke 2018 Septemberlykke 2021 19 Mai 2020 #4 Det som koster staten penger kommer desverre ikke inn før tidligst neste år...