Tidlig ultralyd før uke 9-12?

Krissymissy

Andre møte med forumet
Hei.

Jeg bare lurer på noe. Ser det er mange som skal på ultralyd rundt uke 5-6.
Går dere da privat eller offentlig? Eller er det grunnet tett oppfølging grunnet andre ting?

Vi får tett oppfølging på Rikshospitalet men skulle uansett ikke komme før mellom uke 9-12.
 
jeg har fått behandling på sykehuset, så derfor grunnet tidlig ul, mistet så mange ganger før , at de ville at eg sko komma inn så den 24 woooohoo
 
Jeg tar privat, har to barn men har mistet 3 ganger, så jeg ønsker å vite at alt er ok. Var nå som jeg var 6+2 og skal igjen når jeg er mellom 11 og 12 uker. Også på oul :)
Pleier å kjenne liv ved 14-15 uker, gleder meg til det, da kan jeg slappe mer av :)
 
Jeg måtte ha så tidlig pga jeg var gravid i egglederen i januar. Måtte da fjerne den. Så nå måtte jeg sjekke tidlig om det var i livmoren, sånn at det evt var mulig å redde den andre egglederen om det satt i den. Fikk henvisning av legen til en gynekolog :)
 
Jeg har tenkt meg på tidlig ultralyd mest for å sjekke at det ikke er 2... Gjorde det sist også , veldig greit å sjekke at alt står bra til også :)
 
Vi skal i uke 10 (tror jeg det var) egentlig fordi vi gjorde det med førstemann.
Tok da privat.
Sist gjorde vi det fordi jeg var så nervøs på om jeg var gravid siden jeg ikke hadde noen symptomer, har nesten ikke det denne gangen heller, så kjekt å ta en sjekk og få se at det er noe der ;)
 
Jeg hadde tidlig UL på offentlig sykehus fordi jeg hadde et svangerskap utenfor livmoren i desember som endte med at den ene egglederen sprakk og måtte opereres ut fordi det ikke ble oppdaget tidlig nok. Så jeg har UL såpass tidlig bare for å være sikker på at det er intrauterint og ikke ekstrauterint denne gangen :)
 
er blitt lovet tett oppfølging denne gangen, med tidlig ul siden jeg mistet i uke 16+6 i februar.
 
Vi skal når jeg er i uke 8 og så tror jeg vi skal ha en i uke 12 også.
Tar det privat for å vite at alt er bra :)
 
Jeg skal på tidlig ultralyd i uke 12. Mest for å berolige oss selv med at alt forhåpentligvis er i orden :)
 
Vi får tildlig ul i ca uke 7 pga icsi forsøk... men vi har lyst å ta en til i uke 10-11 da blir det privat :)
 
Her er det ul hver uke nesten hele veien, så har allerede vært på første. Er pga oppfølging.
 
Har bestilt ul i uke 7+3 for å se at alt er greit :)
 
Back
Topp